ANUNŢ
organizare concurs pentru ocupare posturilor de
administrator financiar I (S) – 0,5 normă; secretar (S)-1 normă;
ingrijitor-0,25 normă
Școala Gimnazială „Constantin Secăreanu” Runcu organizează, la sediul său din localitatea Runcui, strada Principală, nr. 94, județul Dâmbovița, concurs pentru ocuparea posturilor contractuale vacante: administrator financiar I (S) – 0,5 normă, secretar (S) – 1 normă, ingrijitor-Grădinița Brebu– 0,25 normă, în baza H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit
- Denumirea postului: Administrator financiar grad I S – 0,5 normă vacant – perioadă
nedeterminată.
Condiţii specifice pentru ocuparea postului :
Administrator financiar:
- nivelul studiilor: superioare- cu examen de licență promovat –specializare – studii economice
- cunoștințe de utilizare a softurilor specifice activității din invatamant -EDUSAL,REVISAL,SIIR
- cunoștințe de utilizare si operare PC – Excel Word
- noțiuni de comunicare in relații publice
- vechime in specialitatea postului –minim 3 ani
Secretar:
- nivelul studiilor: superioare -cu examen de licenta promovat
- cunostinte de utilizare a softurilor specifice activitatii din invatamant- EDUSAL,REVISAL,SIIR
- cunostinte de utilizare si operare PC – Excel Word
- notiuni de comunicare in relații publice
- vechime in muncă –minim 3 ani
Îngrijitor:
- nivelul studiilor: medii/profesionale
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minim 2 ani
Dosarul de concurs conţine următoarele documente:
- cerere de înscriere la concurs adresată directorului Școlii Gimnaziale „Constantin Secăreanu” din Runcu (tipizatul se poate ridica de la sediul unității de învățămănt);
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor;
- copie a carnetul de muncă și/sau raport salariat din Revisal sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în profesie şi/sau în specialitatea studiilor;
- cazierul judiciar
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- declaraţia de consimtământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (tipizatul se poate ridica de la secretariatul școlii);
- certificatul de integritate comportamentala.
- curriculum vitae;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Actele prevăzute la punctele b)-d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.Dosarul trebuie să cuprindă toate documentele în ordinea enumerată mai sus.
- ETAPE stabilite pentru concurs:
Pentru înscrierea la concurs, candidații pot depune dosarul de concurs în perioada 31.01.2020-13.02.2020, în intervalul orar 09.00-15,00 la secretariatul unităţii şcolare, din strada Principală, nr.94, Runcu, județul Dâmbovița
- selectia dosarelor de inscriere la concurs – 14.02.2020
- depunerea contestatiilor pentru selectia dosarelor – 14.02.2020 – orele 11.00 – 13.00
- solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatelor – 14.02.2020 – dupa ora 14.00
- probele scrise – 25.02.2020 – orele 10.00 -12.00
- afisarea rezultatelor de la proba scrisa – 25.02.2020 – ora 14.00
- depunerea contestatiilor dupa afisarea rezultatelor – 25.02.2020 – orele 14.00-15.30
- solutionarea contestatiilor – 25.02.2020 – orele 16.00 -17.30.
- afisarea rezultatelor dupa contestatii – 25.02.2020 – ora 18.00
- probele practice – 26.02.2020 – orele 10.00 – 12.00
- afisarea rezultatelor de la proba practica – 26.02.2020 -ora 12.00
- depunerea contestatiilor dupa afisarea rezultatelor – 26.02.2020 -orele 12.00 -13.00
- afisarea rezultatelor dupa contestatii – 26.02.2020 – ora 13.00
- proba de interviu – 26.02.2020 – ora 13 .30
- afisarea rezultatelor de la proba de interviu – 26.02.2020 -ora 14.30
- depunerea contestatiilor dupa afisarea rezultatelor – 26.02.2020 -orele 14.30 -15.00
- afisarea rezultatelor dupa contestatii – 26.02.2020 – ora 16.00
- AFISAREA REZULTATELOR FINALE – 26.02.2020 – ora 18.00
Candidaţii care nu obţin minimum 50 puncte la fiecare probă nu pot participa la proba următoare. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la fiecare probă. Se consideră admişi candidaţii care au obţinut cel mai mare punctaj, în ordine descrescătoare.
Informații suplimentare se pot obține la secretariatul unității – telefon 0245 / 234 011 sau 0723 291114
Persoana de contact- prof.MĂNOIU GABRIELA -director
Director,
prof.MĂNOIU GABRIELA