Povestea REGATA începe în 1993, la Târgoviște. Prin ambiție, organizare și profesionalism, compania s-a dezvoltat continuu, ajungând ca în cei 25 de ani de experiență să devină cel mai mare importator de gresie și faianță din Romania.
Cu un capital 100% românesc, REGATA are în portofoliu peste 6.000 de produse din categoriile: ceramică, materiale de construcții, amenajări și instalații.
REGATA se adresează clienților săi printr-o rețea amplă de distribuție, care acoperă întreg teritoriul României, prin magazinele proprii din Târgoviște și prin website-ul de prezentare www.regata.ro.
“In decursul anilor trecuți ne-am consolidat business-ul, am dezvoltat relații sănătoase cu principalii producători din țară și din străinătate și ne-am crescut portofoliul de produse, în linie cu nevoile pieței și al clienților noștri. Pentru 2018 vrem să ne ținem clienții aproape, să îi fidelizăm, să continuăm să inovăm și să le oferim cele mai competitive produse și cele mai bune servicii. Printr-o strategie omnichannel vrem să poziționăm clientul în centru, astfel încât el să poată interacționa cu noi pe toate canalele offline și online”, a declarat Romeo Arvinte, Director Comercial REGATA.
Tot el a mai adăugat că pentru anul 2018 „urmărim să lucrăm la calitatea proceselor de business, să creștem echipele din majoritatea departamentelor și să le oferim angajaților noștri un mediu de lucru la standarde înalte din toate punctele de vedere.„
În acest sens, compania a făcut deja o serie de pași și la începutul lunii septembrie 2017, a inaugurat primele birouri în București, situate în nordul capitalei și a început o amplă acțiune de recrutare de specialiști pentru toate departamentele cheie: vânzări, achiziții, resurse umane și marketing.
“Pentru începutul anului viitor avem în plan deschiderea a două noi magazine de tip supermarket, în județul Dâmbovița. Nu în ultimul rând, o direcție prioritară este și cea a digitalizării companiei. Mediul online este într-o dezvoltare continuă și accelerată și trebuie să ținem pasul cu el. Business-ul nostru este mai dificil de implementat în mediul online dar nu imposibil. Experiența noastră, logistică și relațiile durabile pe care le avem cu partenerii noștri, ne vor ajuta cu siguranță să inauguram cu succes și acest canal de vânzare și în același timp să digitalizăm și procesele din cadrul companiei”, a mai completat Romeo Arvinte.