PUCIOASA: CNADNR a schimbat oglinda la intrarea pe podul care se prăbușește

        CNADNR a demarat punerea în siguranță a podului peste Bizdidel, la Pucioasa,  cu înlocuirea vechii oglinzi rutiere cu una nou nouță, a cărei margine este colorată în … alb și roșu reflectorizant. Podul este puternic afectat de eroziunea de mal produsă de apa Bizdidelului. Odată cu oglinda, a fost restricționață și circulația, nemaifiind permis accesul decât pe o bandă aflată la jumătate suprafeței carosabile a podului. Dacă restricționarea circulație este o măsură absolut necesară având în vedere pericolul, fază cu oglinda cea nouă ne cam scapă.

pod bizdidel

     Măsuri de restricționare au fost luate și la podul de la Viișoara despre care presa a atras atenția de nenumărate ori că este în pericol să se prăbușească. Teoretic există și restricții de viteză și de greutate, care nu știm în ce măsură sunt respectate, podul de la viișoara fiind amplasat pe DN 72 Găești – Ploiești și este tranzitate zilnic de sute de TIR-uri care vin sau merg spre Autostradă.

pod viisoara

 

pod viisoara 2 pod viisoara 1

Consiliul județean Dâmbovița a anunțat printr-un comunicat de presă că la 15 iunie, în cazul ambelor poduri vor începe lucrările de punere în siguranță:

Pentru podul de la Viișoara, pe DN 72, afectat de calamități, acesta a fost cuprins în programul de achiziții, urmând a se aplica o procedură de urgență pentru realizarea documentației  tehnico  –  economice  și  a  lucrărilor  de  punere  în  siguranță  a obiectivului. Data estimată de începere a lucrărilor este 15 iunie 2015.2. Pentru podul de la Pucioasa peste Bizdidel, pe DN 71, a cărui infrastructură este deasemenea afectată, acesta aflându-se în aceeași situație ca și cel de la Viișoara, data estimată de începere a lucrărilor este tot 15 iunie 2015.

       La acest moment pe site-ul CNADNR, administratorul podurilor,  nu a apărut nici o informație cu privire la cele două obiective din județul nostru. Așa că nu vă putem spune, exact,  în ce vor consta lucrările. La alte obiective din țară la care s-au făcut lucrări de punere în siguranță, acestea au constat în executarea unor praguri de fund în amonte, lucrări pentru oprirea fenomenului de eroziune, curățarea albiilor minore ale râurilor, dar și a malurilor acestora de resturi vegetale.


Valeriana heidelbergcement

Gurmand + Raiman
Daca ti-a placut acest articol il poti distribui:

Un gand despre “PUCIOASA: CNADNR a schimbat oglinda la intrarea pe podul care se prăbușește

  • 26 mai 2015 at 9:23
    Permalink

    Se discuta ca si podul ce traverseaza raul Ialomita { cel comun cu calea ferata,la iesire din Pucioasa spre Fieni } ar fi destul de afectat ! O rezolvare a traficului ar putea fi un pod militar temporar,in aval de podul in cauza. Este doar o opinie,pot fi si altele !

    Reply

Lasă un răspuns

Info politica de confidentialitate

Cititorii Gazetei - Google.com
Cititorii Gazetei - Trafic.ro