Anul acesta, numărul posturilor din învăţământul dâmboviţean este unul mic, ce nu acoperă cererea aspiranţilor la o catedră, iar la unele discipline, lucrurile stau chiar mai prost decât per ansamblu.
Potrivit informaţiilor oferite de inspectorul şcolar adjunct Ovidiu Băsceanu, în judeţul nostru, activitatea specifică mobilităţilor personalului didactic se află abia la jumătate. În urma etapei de repartizare din 16 august, au fost repartizate 111 cadre didactice, cei mai mulţi fiind învăţători şi educatori.
Printre disciplinele care au avut anul acesta foarte puţine posturi scoase la concurs se numără româna, cu doar o catedră titularizabilă, matematica, 2, biologia, 3, iar fizica şi chimia nu au avut niciun post. Ceva mai bine au stat educaţia fizică, cu 9 catedre libere, învăţământul primar şi preşcolar, unde au fost cele mai multe posturi titularizabile. „Au fost candidaţi care au obţinut note foarte bune, chiar peste 9 şi au intrat la suplinire sau, pur şi simplu, aşteaptă o altă şansă’, spune Ovidiu Băsceanu.
Alţi 321 de candidaţi au fost repartizaţi pentru suplinire, iar în această perioadă se depun cereri pentru detaşare la sediul IŞJ, urmând să fie analizate şi soluţionate în şedinţa publică din 27 august.
Urmează apoi detaşările în interesul învăţământului, restrângerile de activitate determinate de nerealizarea numărului de clase la multe licee tehnologice, continuitatea la suplinire, iar pe 28 august repartizarea celor care au susţinut concurs în ultimii ani şi nu au primit post.
Anul acesta, numărul posturilor din învăţământul dâmboviţean este unul mic, ce nu acoperă cererea aspiranţilor la o catedră, iar la unele discipline, lucrurile stau chiar mai prost decât per ansamblu.
Potrivit informaţiilor oferite de inspectorul şcolar adjunct Ovidiu Băsceanu, în judeţul nostru, activitatea specifică mobilităţilor personalului didactic se află abia la jumătate.
În urma etapei de repartizare din 16 august, au fost repartizate 111 cadre didactice, cei mai mulţi fiind învăţători şi educatori.
Printre disciplinele care au avut anul acesta foarte puţine posturi scoase la concurs se numără româna, cu doar o catedră titularizabilă, matematica, 2, biologia, 3, iar fizica şi chimia nu au avut niciun post.
Ceva mai bine au stat educaţia fizică, cu 9 catedre libere, învăţământul primar şi preşcolar, unde au fost cele mai multe posturi titularizabile. „Au fost candidaţi care au obţinut note foarte bune, chiar peste 9 şi au intrat la suplinire sau, pur şi simplu, aşteaptă o altă şansă’, spune Ovidiu Băsceanu.
Alţi 321 de candidaţi au fost repartizaţi pentru suplinire, iar în această perioadă se depun cereri pentru detaşare la sediul IŞJ, urmând să fie analizate şi soluţionate în şedinţa publică din 27 august.
Urmează apoi detaşările în interesul învăţământului, restrângerile de activitate determinate de nerealizarea numărului de clase la multe licee tehnologice, continuitatea la suplinire, iar pe 28 august repartizarea celor care au susţinut concurs în ultimii ani şi nu au primit post.