ortooxacell kiss2022.gif Flax

Permis prin e-mail! Ordinul MAI care prevede această metodă modernă a intrat în vigoare pe 8 august

V-aţi pierdut permisul, vi s-a furat, ori v-aţi schimbat numele?  Nicio problemă. De acum puteţi trimite solicitarea pentru eliberarea unui nou carnet şi actele aferente prin e-mail fără să mai fie nevoie să vă deplasaţi la Direcţia de Înmatriculări. Ordinul emis de Ministerul Afacerilor Interne a intrat în vigoare încă din 8 august.

În judeţul nostru, cererile pot fi trimise pe adresa de e-mail: [email protected] şii de aici se va transmite mai departe către Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor din cadrul Instituţiei Prefectului Dâmboviţa.

Solicitarea pentru eliberarea unui nou permis de conducere se va putea face şi prin mail. Cererea pentru emiterea carnetului de conducere cu o nouă valabilitate administrativă sau a duplicatului, se depune împreună cu următoarele documente:

 

a) actul de identitate al titularului din care rezultă că acesta are domiciliul sau reşedinţa în România, în original şi copie, sau, în cazurile prevăzute la art. 2 alin. (2) şi (3), numai în copie;
 
b) procura specială şi actul de identitate al mandatarului, în original şi copie, în cazul prevăzut la art. 2 alin. (2);
 
c) dovada plăţii taxelor şi tarifelor aferente eliberării permisului de conducere;
 
d) documentul emis de o unitate medicală autorizată, din care rezultă că titularul este apt din punct de vedere medical să conducă autovehicule din categoria pentru care solicită eliberarea permisului de conducere, numai în cazul prevăzut la art. 1 lit. a);
 
e) permisul de conducere, atunci când acesta se află în posesia titularului;
 
f) două fotografii ale titularului, color, în format 35 x 38,5 mm, de dată recentă, în cazul prevăzut la art. 2 alin. (2) şi în cazul cererilor depuse la alt serviciu public comunitar decât cel de la domiciliul solicitantului.
 
Permisul de conducere se livrează la adresa din România indicată de titular sau se ridică de către acesta de la serviciul public comunitar indicat în cerere. În cazul în care cererea a fost transmisă prin poşta electronică, pentru ridicarea permisului de conducere titularul depune la serviciul public comunitar, în original, documentele ale căror copii au fost transmise. Pentru permisele de conducere emise după data de 1 ianuarie 2009, cererea pentru eliberarea unui duplicat poate fi transmisă şi prin corespondenţă. Mai exact şi prin poşta electronică, situaţie în care documentele enumerate mai sus se transmit odată cu cererea, semnate apoi scanate.
Distribuie:

Lasă un comentariu

Agenda Politică Locală

psd pnl usr aur
MedcareTomescu romserv.jpg novarealex1.jpg hymarco fierforjat.gif
Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]

CITEȘTE ȘI

Gopo
Foah ConsultOptic
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media