Consiliul Județean Dâmbovița a finalizat proiectul “Reducerea riscurilor la nivel județean printr-o mai bună comunicare în cadrul Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă”.
Rezultatele obținute au fost prezentate astăzi, în cadrul unei conferințe de presă găzduită de Biblioteca Județeană Dâmbovița și susținută de Florin Valeriu Gilia, director general în cadrul Direcției Programe Europene, Achiziți Publice, Comunicare și Relații Externe a CJD, unul dintre lectorii de proiect și inginer Lenuța Iorga, manager de proiect.
Proiectul, ce s-a desfășurat pe o perioadă de 14 luni, este cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN, prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013.
Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 1.154.205 lei, din care 981.074,25 lei – valoare eligibilă nerambursabilă și 23.084,10 lei – cofinanţarea eligibilă a beneficiarului.
Obiectivul general al proiectului, așa cum a precizat Florin Valeriu Gilia, este eficientizarea componentei de comunicare a managementului riscurilor la nivelul instituțiilor județene cu responsabilități în domeniul situațiilor de urgență.
Printre rezultatele proiectului se numără o analiză a proceselor de lucru privind identificarea și elaborarea măsurilor de reducere a riscurilor în funcție de impactul și de probabilitatea producerii, precum și a costurilor de prevenție și de intervenție; traininguri și seminarii pentru participanții la proiect.
Grupul ţintă al proiectului este format din 50 de funcționari reprezentanți în cadrul Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, 30 de autorități ale administrației publice locale și instituții publice reprezentate în Comitetul Județean pentru Situații de Urgență și circa 54 mii de locuitori.
Si eu care credeam ca s-a creeat cel putin 100 de locuri de munca , cel putin . Bani aruncati pe apa sambetei care nu aduc +valoare.