Dacă Guvernul Ponta nu ar fi tăiat finanțarea în mandatul lui Adrian Țuțuianu, DN 71 era gata! E adevărat pe 2 benzi

Bucuria care a învăluit zilele acestea vestea ca la nivelul Companiei Naționale de Administare a Infrastructurii Rutiere, aflată în subordinea Ministerului Transporturilor condus de Rovana Plumb, a scos la licitație proiectarea și execuția lucrărilor pentru “Modernizare DN71 Baldana – Targoviste – Sinaia, km. 0+000 – km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie si km. 51+041 – km. 109+905 drum la 2 benzi: Sector 1: Baldana – Targoviste km. 0+000 – km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie, Sector 2: Targoviste – Sinaia km. 51+041 – km. 109+905 – Drum la 2 benzi)” a dat uitării istoria recentă a unuia din cele mai tranzitate drumuri din județul Dâmbovița.

Neamnezicii, însă, oftează, încă, la gândul că pe drumul respectiv s-ar fi circulat în condiții foarte bune din 2012. Dacă… Dacă Guvernul Ponta nu ar fi tăiat finanțarea, în chiar primul an de mandat la conducerea Consiliului Județean a lui Adrian Țuțuianu.

Pe scurt, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a semnat , în august 2011, un contract de modernizare a DN 71 Bâldana-Târgovişte-Sinaia, pentru circa 41 de kilometri, cu consorţiul format din firmele Spedition UMB (deţinută de Dorinel Umbrărescu), Consitrans (familia Hanganu) şi Iptana. Contractul se ridica la 138,6 milioane de lei (circa 33 de milioane de euro) şi urma să fie finanțat, exclusiv, de la bugetul de stat.  Conform unui comunicat al CNADNR (actualul CNAIR) “Proiectarea va dura două luni, execuţia zece luni, iar perioada de garanţie va fi de zece ani.” Conform planului mai aveam puțin și ieșeam din perioada de garanție. Doar că socoteala de acasă, nu s-a potrivit cu cea din târg. Cei 15 000 000 de lei prinși în 2012 (foto facsimil),  în bugetul Ministerului Transporturilor pentru acest proiect, au dispărut. După care în 2013 a dispărut și proiectul, Ministerul Tansporturilor bugetând pentru Târgoviște doar o gară.


 

Astăzi, senatorul Țuțuianu l-a numit lache pe unul din cei care au amintit de proiectul pierdut în 2012. Asta pentru că proiectul inițial nu prevedea 4 benzi, iar senatorul vrea să găsească în asta o consolare pentru nerealizarea lui. Este adevărat că nu era prevăzută lărgirea la 4 bezni, dar asta nu poate fi o explicație satisfăcătoare pentru pierderea unei lucrări adjudecate, într-un județ  în care DN 71, legătura dâmbovițenilor și nu numai cu capitala, este drumul cu cele mai multe accidente și cei mai mulți morți din județ. Multe dintre acestea ar fi putut fi evitate dacă infrastructura era modernizată încă din 2012, putând fi prevăzute lucrări ulterioare de lărgire, dacă mai era cazul.

Adrian Țuțuianu spune, astăzi, că el este singurul care trebuie să fie lăudat pentru soaterea la licitație, din nou, a drumului Baldana – Targoviste – Sinaia. Lucru cu care suntem perfect de acord. Nu am fi putut să-i mai mulțumim abia acum dacă, împreună cu șeful lui de la Pro România, făcea drumul în 2012, așa cum era prevăzut. Chiar fiind el și pe 2 benzi!

O analiză mai amănunțită a subiectului  puteți urmări și în textul colegului de breaslă Horia Marin – O reabilitare (DN 71) sau haosul “minciunii perfecte”

Valeriana

PNL Alde



Gurmand + Raiman
Daca ti-a placut acest articol il poti distribui:

: 4 ganduri despre “Dacă Guvernul Ponta nu ar fi tăiat finanțarea în mandatul lui Adrian Țuțuianu, DN 71 era gata! E adevărat pe 2 benzi

  • 15 martie 2019 at 22:49
    Permalink

    voi nu aveti respect de acest Tutuianu, acest badaran si neisprtavit, care a nenorocit o gramada de oameni din judet ??
    el l-a executat si ..pe Marinescu Ion, si acum se pupa pe cur , unul pe altul.
    averea acestui dobitoc ( Tutuianu ) este facuta numai din , politica.
    locul lui, langa Borcea, are multe neveste si amante, cu bani politici.
    Jegule ! tu Tutuianu Adrian !

    Reply
  • 12 februarie 2019 at 21:01
    Permalink

    Aceiasi marie ..cu alta palarie. Vorbe ,vorbe! Domnule director al judetului ce spune PATJ-ul? Daca asta nu se mai termina un PATIC.. ceva.. sa vedeti cum e cu periurbanul Targovistei, sau macar un studiu de mobilitate urbana pentru zona metropolitana ca au aparut niste unitati importante in sudul municipiului.

    Reply
  • 9 februarie 2019 at 11:13
    Permalink

    Drumul Baldana-Targoviste este foarte bun.

    Reply
  • 9 februarie 2019 at 5:47
    Permalink

    dar de ce să-l facem pe 2 benzi cînd putem să-l desenăm pe 4? 🙁

    Reply

Lasă un răspuns

Info politica de confidentialitate

Statistici Trafic Google Analytics
Statistici Trafic.ro