ortooxacell kiss2022.gif Flax

Polițe plătite între liberali! Dragoș Paraschiv, schimbat, deși activitatea SDN era foarte bună

Dragoș Paraschiv a fost schimbat din funcția de director al Secției Drumuri Naționale Dâmbovița deși activitatea sa este una de apreciat. În ultimul an în județ s-au schimbat foarte multe lucruri în ceea ce privește drumurile naționale, vorbind aici de ceea ce ține de competența secției. Cu toate acestea, Paraschiv a supărat centrul nu pentru activitatea sa la serviciu, ci pentru opțiunea politică de a rămâne alături de Ludovic Orban. Așa că a fost schimbat de către oamenii lui Cîțu, pentru a satisface mărunte orgolii locale. Se aude că acestea se află situate fix pe un drum național pe care s-au efectuat îmbunătățirii în mandatul lui Paraschiv. Oricum liberalii rămân consecvenți și local politicii și deciziilor fără cap și coadă de la centru.

Dragoș Paraschiv nu va rămâne pe drumuri, după modelul unei largi liste de oamenii suiți de partide în funcții de conducere, situația SDN-urilor fiind puțin diferită, în sensul că nu pot ajunge în funcții decât profesioniști din domeniu, cu studii de specialitate în ingineria drumurilor și podurilor. Dragoș Paraschiv va fi adjunctul instituției, dar  gestul mazilirii de către propriul partid ar trebui însă să le dea de gândit multora din organizație, inclusiv președintelui Virgil Guran.

Dragoș Paraschiv pleacă, dar rămân toate investițiile, incomparabile cu tot ce s-a întâmplat în ultimii ani în SDN Dâmbovița. Pare că lui Paraschiv îi place să lase ceva în urmă, amintindu-ne și faptul că în alt mandat pe la care l-a avut la conducerea secției, cu sprijinul lui Ludovic Orban, a fost reabilitat DN 72.

Din investițiile mandatului început în iulie 2020 și încheiat acum brusc, amintim:

Montarea elemente de siguranță rutieră pe DN 71 și DN 72 pentru limitarea efectelor accidentelor de circulație. Astfel, pe DN 72, în zona pădurii Dragodana a fost montat parapet de tip rulou, similar cu cel montat în zona Chitila, pe DN 7.  Rulourile au fost montate în zona în care se întâmplă frecvent accidente de circulație.  În același timp, un sistem de garduri de protecție este montat pe DN 71, în zona intersecției către Titu.

Montarea de indicatoare de avertizare, în zonele cu probleme, pe toate drumurile naționale care străbat județul. În același timp, în zona e câmpie, pe Drumul național 71 (București – Târgoviște) s-au montat parazăpezi. Tot pe București-Târgoviște, pentru creșterea siguranței în trafic, la km 21, (intersecție Dobra-Titu) a fost montat parapet de tip rulou, similar cu cel montat în zona Chitila, pe DN 7 și în zona Pădurii Dragodana, pe DN 72. 

Un sistem de garduri de protecție a fost montat pe DN 71, în zona intersecției către Titu. Sunt primele intervenții importante pentru creșterea siguranței rutiere pe acest drum, după mulți ani în care nu s-au luat nici un fel de măsuri.

 Lucrări de reparații pe DN 71 și pe tronsonul Târgoviște – Doicești, alături lucrări și pentru amenajarea tuturor intersecțiilor, trecerilor de pietoni, garduri pietonale și alte marcaje.

În luna mai s-a lucrat pe mai multe tronsoane ale DN 71 între Răcari și Târgoviște. În mai multe zone asfaltul a fost decopertat și s-a turnat un nou covor asfaltic, fiind refăcut marcajul rutier pe porțiunile reabilitate.

DN 7  a beneficiat în ultimul an de mai multe lucrări pentru creștere siguranței și eliminarea punctelor negre (zone în care au loc frecvente accidente grave de circulație) prin refacerea covorului asfaltic pe raza orașelor Găești și Titu, dar și pe raza localității Lungulețu, dar și prin marcaje și semnalizare corespunzătoare. În același timp au fost efectuate lucrări de curățare a carosabilului pe DN 7 în dreptul localității Lungulețu, de noroiul provenit de pe roțile utilajelor agricole poate reprezenta un pericol pentru participanții la trafic.

Lucrările pentru repararea DN 71 la Moțăieni, cu apărarea de mal din palplanșe metalice, în zona în care din cauza unei alunecări de teren datorată acumulărilor de ape meteorice de suprafață și subterane, drumul s-a rupt pe aproximativ 100 de metri. Alunecarea a fost  stabilizată pe un suport de pământ balastat, între palplanșele metalice și porțiunea neafectată a drumului peste care s-a turnat  beton, iar mai apoi asfalt.

Montarea de elemente de siguranță și înlocuirea elementelor de semnalizare la trecerile la nivel cu calea ferată din județ.

Reparații pe zona Fieni – Cota 1000.

Lista poate continua, iar investițiile se pot vedea pe drumurile naționale care străbat județul, așa că Paraschiv plecă cu fruntea sus din funcție.  Vom vedea cum vor pleca Cîțu și ai lui…

Distribuie:

Lasă un comentariu

Agenda Politică Locală

psd pnl usr aur
MedcareTomescu romserv.jpg novarealex1.jpg hymarco fierforjat.gif
Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]

CITEȘTE ȘI

Gopo
Foah ConsultOptic
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media