Nicăieri nu e ca acasă! Urgentați recondiționarea stadionului!

Fiecare meci în deplasare poate fi un mare impediment pentru echipa noastră Chindia, care a obținut promovarea mult așteptată în Liga 1! Nu spunem că nu sunt condiții bune la Mioveni, chiar foarte bune, unde gazonul e impecabil și există și nocturnă, dar casa Chindiei e la Târgoviște! Aici, pe Eugen Popescu, locul unde s-a scris istoria fotbalului dâmbovițean! Aici, lângă Curtea Domnească, cu Turnul Chindiei, care parcă ne veghează pe toți. De ce trebuie să mai așteptăm câteva luni să începem lucrările de recondiționare? De la startul lucrărilor ar mai dura aproximativ un an până se finalizează, conform unor declarații, ceea ce înseamnă foarte mult, Chindia fiind condamnată practic să joace prin vecini (dar unii destul de îndepărtați) toată ediția următoare de campionat a primului eșalon. Știm că există posibilitatea de finanțare și trebuie să fim recunoscători că administrația face eforturi pentru asta, dar cu puțin mai multă voință și profesionalism putem urgenta lucrările pentru a putea evolua încă din primăvară acasă, înainte de începerea returului.

Nicăieri nu e ca acasă!

Doar la Târgoviște ne simțim acasă, unde un stadion plin meci de meci, ne poate ține în plutonul Ligii 1, desigur, și cu o situație financiară optimă! Sunt echipe din prima ligă cu o medie mult mai redusă a spectatorilor, unii având câteva sute, în timp ce la Târgoviște au fost și 7000, în limita locurilor care încă mai sunt disponibile. Cu siguranță că am fi asistat la meciuri cu peste 10000 de oameni, dacă tot stadionul nu era jumătate închis…Îndrăznim să visăm frumos, la un stadion și o atmosferă ca pe vremuri, când toată România știa cine e Chindia! Tot mai mulți tineri aleg drumul peluzei, aspect îmbucurător, ținând cont de faptul că alte echipe nu dispun de o galerie, fie ea și mai micuță, care să-i încurajeze.

Stabilitatea financiară aduce performanță!

Chindia poate face față financiar în Liga 1, au făcut-o echipe ale unor orășele sau chiar comune…desigur și cu un plan foarte bine gândit și cu un management pe măsură! Pe lângă banii care vin din fondurile administrațiilor, cu siguranță că se vor alătura și sponsori puternici, să nu uităm nici de drepturile de televizare! Numai din biletele vândute se pot aduna o parte considerabilă a bugetului…dar nu la Mioveni…Mai există și segmentul de marketing, la care multe echipe din România sunt deficitare, cu toate că există oameni experimentați în acest domeniu, la care se poate apela.

Se poate!

BMG


Valeriana



Gurmand + Raiman
Daca ti-a placut acest articol il poti distribui:

Lasă un răspuns

Info politica de confidentialitate

Statistici Trafic Google Analytics
Statistici Trafic.ro