Ploiești Shopping City lansează campania aniversară “UPGRADE to Great Times”, cu premii instant și soluții adaptate noilor nevoi de shopping

Ploiești, 5 noiembrie 2020 – În perioada 6 – 22 noiembrie, Ploiești Shopping City demarează campania aniversară UPGRADE to Great Times, un demers prin care mall-ul oferă clienților soluții de îmbunătățire a stilului de viață.

UPGRADE to Great Times, un demers adaptat noilor nevoi de shopping

Ploiești Shopping City s-a adaptat la schimbările apărute în viețile clienților săi și vine în întâmpinarea noilor nevoi de shopping cu mesajul “UPGRADE to Great Times”. Acesta încurajează o regândire a cumpărăturilor și a stilului de viață: investiția în confortul casei, acolo unde acum petrecem mai mult timp ca niciodată, investiția în stilul vestimentar, dar adaptat la noul work from home, investiția în calitatea timpului petrecut alături de familie și prieteni.

Printre magazinele de fashion prin intermediul cărora clienții își pot face UPGRADE la stilul vestimentar se numără branduri îndrăgite precum ZARA, BSB, Bershka, Bigotti, Stradivarius, H&M, Orsay, Pull & Bear, New Yorker, Koton, LC Waikiki. Magazinele Flanco, Altex și Carrefour vin cu soluții pentru îmbunătățirea vieții petrecute acasă, precum tehnologii inovatoare din categoria electronice și electrocasnice, servicii de finanțare, instalare a produselor, transport, plăți, rezervare și service.

Noi soluții de interacțiune cu clienții prin tehnologie

În zilele de 15 și 16 noiembrie, Ploiești Shopping City vine cu un upgrade în interacțiunea cu vizitatorii săi. La intrarea in centrul comercial, consumatorii vor fi întâmpinați de 3-5CU si 3-L3-NA, roboți umanoizi pregătiți să răspundă la întrebări și curiozități cotidiene.

Premii aniversare instant și marele premiu – un card bancar încărcat cu 8000 euro

Pe toată perioada lunii aniversare, cumpărătorii care achiziționează produse de minimum 240 lei câștigă instant vouchere cadou în valoare de 30 de lei. Prin tragere la sorți, cumpărătorii pot câstiga marele premiu constând într-un card bancar încărcat cu 8000 euro sau unul din cele 10 premii constând în carduri cadou de 100 euro (premiile sunt oferite în lei).

Campania de comunicare “UPGRADE to Great Times” a fost realizată de Ploiești Shopping City împreună cu Caddo Advertising, un studio de creație din București, cu o experiență de peste 12 ani în advertising pe zona de retail și real estate, și cu care centrul comercial are o colaborare de peste 7 ani.

Mai multe detalii despre campania UPGRADE to Great Times descoperiți pe www.ploiestishoppingcity.ro și pe pagina de Facebook.

   

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.

Distribuie:

Adrian Codreanu

Specialist webdesign si promovare social media.


Turbnobio

Valeriana Gurmand + Raiman

Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]

#Citeste si:



Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public
Flax Gopo
Webhosting Armand Media Star Sistems Security - Paza si protectie

Lasă un răspuns

Info politica de confidentialitate

Cititorii Gazetei - Google.com
Cititorii Gazetei - Trafic.ro