UVT: Nanomaterialele prezentate în atelierele Școlii Altfel

În săptămâna 6-10 aprilie 2015, în cadrul Programului național: “Şcoala altfel: Să ştii mai multe, să fii mai bun!”,Comunitatea de Învăţare din România – CoL (constituită la nivelul proiectului european de cercetare “IRRESISTIBLE- Including Responsible Research and Innovation in Cutting Edge Science and Inquiry-based Science Education to Improve Teacher’s Ability of Bridging Learning Environments”, Grant Agreement Nr. 612367 – în care Universitatea Valahia din Târgovişte este partener), propune o serie de activități educative extracurriculare și extrașcolare sub formă de ateliere, prezentări şi discuţii, astfel:

Luni 6 aprilie 2014 – Aplicaţii ale nanomaterialelor în industrie (în particular, în industria chimică): Universitatea Valahia din Târgovişte (Campus – A013);

Marţi 7 aprilie 2014 – Aplicaţii ale nanomaterialelor în medicină: Muzeul Judeţean de Istorie Dâmboviţa;

Miercuri 8 aprilie 2014 – Aplicaţii ale nanomaterialelor în tehnologii specifice energiilor regenerabile (în particular, în energa solară): Universitatea Valahia din Târgovişte (Campus – Institutul de Cercetare Ştiinţifică şi Tehnologică Multidisciplinară);

Joi 9 aprilie 2014 – Istoria nanomaterialelor. Aplicaţii ale nanomaterialelor în practică: Biblioteca Judeţeană „Ion Heliade Rădulescu“ Dâmboviţa;

Vineri 10 aprilie 2014 – Aplicaţii ale nanomaterialelor în cercetarea muzeală: Muzeul Judeţean de Ştiinţele Naturii Prahova;

Activităţile se desfăşoară în intervalul 9.00 – 16.00, cu începere la orele: 9.00, 10.00, 11.00, 12.00, 13.00, 14.00, 15.00.

 Afis_Scoala_Altfel_2015_A4

Obiectivul proiectului IRRESISTIBLE este de a propune şi implementa activități care încurajează implicarea cadrelor didactice, elevilor şi a publicului larg în procesele specifice Cercetării şi Inovării Responsabile (Responsible Research and Innovation – RRI).

Consorţiul proiectului îşi propune conştientizarea importanţei Cercetării şi Inovării Responsabile, prin stimularea interesului elevilor pentru ştiinţe, tehnologii şi cercetare, precum şi prin îmbogăţirea cunoștințelor acestora legate de activitatea de cercetare. Acest lucru este realizat prin împletirea activităţilor educaţionale formale (desfăşurate în școală), cu cele non-formale (organizate în Centre de Ştiinţă, Muzee, sau în cadrul unor evenimente speciale), propunând subiecte relevante specifice cercetării (inclusive cercetării de graniţă). Prin activităţile propuse în cadrul proiectului, elevii sunt familiarizaţi cu rezultate ale cercetărilor de graniţă, facilitându-se astfel discuțiile şi dezbaterile care ating dimensiunile specifice Cercetării şi Inovării Responsabile.


Valeriana

Gurmand + Raiman
Daca ti-a placut acest articol il poti distribui:

Lasă un răspuns

Info politica de confidentialitate

Cititorii Gazetei - Google.com
Cititorii Gazetei - Trafic.ro