Redeschis circulației pe două benzi, fără elemente de siguranță, podul de la Valea Voievozilor are probleme grave și vizibile cu rosturile de dilatație. Cel mai probabil acestea lipsesc. Rosturile de dilatație au rol să absoarbă mișcările care apar de la diferențele de temperatură, la deformarea și contracția structurii sau din cauza sarcinii de trafic.
La ieșirea spre Valea Voievozilor, în zona unde se presupune că ar fi unul dintre rosturile de dilatație, asfaltul turnat săptămâna trecută s-a lăsat pe jumătate din lățimea podului.
Târgoviștea a devenit celebră după ce aceeași firmă, care execută lucrările pe acest pod, a montat în rosturile de dilatație ale podului de la ieșirea spre Aninoasa, placaj acoperit cu cauciuc. Acest pod, însă, nu a fost reabilitat, așa cum se presupune că este cel de la Valea Voievozilor, unde lucrările sunt întârziate cu 9 luni față de data la care podul trebuia finalizat.
Execuția rosturilor nu este opțională, ci obligatorie. Acestea sunt prevăzute în caietul de sarcini de la Târgoviște, pentru executarea lucrărilor la Șoseau de Centură a municipiului. Atunci când rosturile de dilatație sunt executate prost sau deloc, după variațiile de temperatură specifice iernilor, apar cratere în asfalt.