Îngrijorare la CJD, dar şi la PSD Dâmboviţa: DN 71  şi DN 7  nu se află pe agenda Ministerului Transporturilor

DN 71 (Bâldana – Târgovişte – Sinaia) şi DN 7 (Bucureşti – Titu – Găeşti)… au intrat în colimatorul preşedintelui CJD şi vicepreşedintelui PSD Dâmboviţa, Alexandru Oprea! În cadrul conferinţei de presă de astăzi de la PSD Dâmboviţa, şeful judeţului a ridicat problema acestor două drumuri naţionale care au intrat într-un con de umbră, mai ales că acestea nu se regăsesc pe lista de priorităţi a Ministerului Transporturilor. Dacă în primul caz, punerea în funcţiune a capacităţilor de producţie de la Ulmi riscă să blocheze traficul pe DN 71, în lipsa drumului pe patru benzi care ar putea să descongestioneze circulaţia, în cel de-al doilea caz  (DN 7), proiectul s-a împotmolit în contestaţii.  „Un proiect de care a vorbit toată lumea, dar care nu este suficient de prezent pe agenda Ministerului Transporturilor este DN 71 (Bâldana – Târgovişte – Sinaia), dar şi DN 7 (Bucureşti – Titu şi o să fac câteva aprecieri. Pe data de 5 februarie s-a spus că au fost aprobate documentele pentru a posta documentaţia respectivă în SICAP, numai că, de atunci şi până acum, de 3 – 4 ori, această documentaţie a fost retrasă din diferite motive sau sub diferite motive. Eu consider că tergiversarea realizării acestei investiţii vitale pentru judeţul Dâmboviţa nu este de bun augur şi o să vă spun de ce? Undeva în jurul datei de 18 -19 iulie are loc inaugurarea obiectivului industrial de la Ulmi. Va începe producţia efectivă a maşinilor de spălat rufe, din prima capacitate existentă la Ulmi, iar mijloacele de transport care vor trebui să facă aprovizionarea cu materii prime şi să ducă produsele finite spre destinaţia lor sau spre spaţiile de depozitare vor tranzita DN 71, ceea ce va duce la blocarea efectivă a acestei rute de transport, pentru că ştiţi cu toţii că nu avem decât două benzi, câte una pe sens. Deci nu este un moft al cuiva, ci este o necesitate stringentă de dezvoltare a judeţului Dâmboviţa. Pe de altă parte dacă sunt probleme legate de documentaţie eu cred că aceasta poate fi foarte simplu împărţită în două în sensul existenţei unui tronson de la Bâldana la Târgovişte, care înseamnă lărgire la patru benzi, şi celălalt tronson unde sunt necesare avize sau sunt discuţii legate de soluţiile tehnice care vor fi adoptate legate de tronsonul de la Târgovişte la Sinaia”, a punctat preşedintele CJD şi vicepreşedinte PSD Dâmboviţa, Alexandru Oprea.

Legat de DN 7 (Bucureşti – Titu), Alexandru Oprea consideră că dacă ar exista puţină bunăvoinţă la CNAIR, proiectul ar putea fi deblocat… „O altă precizare, legată de DN 7 este că acesta este un drum care a fost promis de Guvernul României încă din anul 2005 – 2007, care este în contestaţie şi la nivel naţional şi la nivel european. Dar, repet, în acest caz, cu bunăvoinţa funcţionarilor din cadrul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere cred că se poate adjudeca contractul, pentru că înţeleg că ofertele financiare ale primilor doi competitori oricum sunt viabile şi mult mai bune decât oferta financiară a celui care contestă această procedură de achiziţie publică”, a completat preşedintele CJD, Alexandru Oprea.


Valeriana heidelbergcement
Paleologu
Iohanis


Gurmand + Raiman caleatargovetilor
Daca ti-a placut acest articol il poti distribui:

Lasă un răspuns

Info politica de confidentialitate

Statistici Trafic Google Analytics
Statistici Trafic.ro