Candidatul ideal
-are studii superioare in domeniul economic, specialitatea contabilitate;
-are cunostinte foarte solide de specialitate in domeniul contabil si fiscal;
-se preocupa continuu cu studiul legislatiei contabile si fiscale, astfel incat este la curent in permanenta cu prevederile legislative specifice;
-are experienta de minim 5 ani pe o pozitie similara;
-are experienta in coordonarea unei echipe, avand aptitudini de coordonare, dand dovada de spirit de echipa si bune abilitati de comunicare;
-are un avantaj competitional daca detine calitatea de expert contabil si/sau consultant fiscal;
-are cunostinte foarte bune de operare pe calculator (MS Office), Saga, Revisal
Descrierea jobului
Persoana care va fi angajata pe aceasta pozitie, va avea ca atributii cel putin urmatoarele:
-asigura organizarea si gestionarea in mod eficient a patrimoniului societatii;
-organizeaza departamentul financiar-contabil;
-realizeaza proceduri de lucru ori de cate ori se impune;
-organizeaza contabilitatea societatii, urmarind inregistrarea tuturor documentelor justificative cu respectarea in totalitate a reglementarilor contabile si fiscale in vigoare, precum si cu alocarea corecta a acestora pe centrele de cost ale societatii;
-organizeaza utilizarea si numerotarea documentelor contabile;
-este sau asigura back-up pentru orice coleg din departamentul financiar-contabil (inclusiv salarizare);
-verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta, respectiv, de inregistrare corecta pe toate conturile de rezultat si patrimoniale;
-depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;
-achita la timp, cu aprobarea prealabila a conducerii, datoriile catre salariati si terti (bugete, furnizori), astfel incat sa nu existe sume restante;
-face la timp demersuri la avocatul societatii privind recuperarea eventualilor clienti rau-platnici;
-intocmeste situatiile financiare anuale si raportarile contabile semestriale;
-intocmeste documentatii de credit, leasing sau pentru diverse finantari cu caracter total sau partial nerambursabil;
-elaboreaza lunar rapoarte de analiza privind rezultatele societatii pe centre de cost, putand propune solutii pentru eficientizarea activitatii;
-realizeaza diverse rapoarte sau analize la solicitarea conducerii societatii;
-informeaza conducerea imediat cu privire la eventualele nereguli sesizate in activitate;
-orice alte atributii care tin de domeniul financiar contabil si sunt solicitate de catre conducerea societatii.
Oferim:
– se ofera pachet salarial motivant.
Email: [email protected]
Expert Consult Târgoviște