5 metode cu buget redus pentru optimizarea magazinului dumneavostră online

Afacerile sunt in plina expansiune in lumea comertului electronic si aproape oricine isi poate configura si porni un magazin online, chiar si cu un buget mic. Succesul afacerii depinde de a va asigura ca potentialii clienti pot gasi magazinul dvs. si primesc cea mai buna experienta de cumparaturi. Publicitatea platita va poate ajuta insa exista o cateva lucruri pe care le puteti face chiar dvspentru a va optimiza magazinul online, pentru a avea vizibilitate maxima, dar fara a fi necesar un buget stabilit anterior.

Sunteti gata sa porniti o afacere online? Aveti deja un magazin online? Aflati mai multe despre optiunile de gazduire web pentru magazine online PrestaShop sau magazine Magento de la HostX. Platforma de gazduire web este esentiala pentru magazinul dvs. si in functie de complexitatea lui, puteti alege unul dintre pachetele oferite de HostX sau puteti solicita o solutie personalizata.

Iata cinci metode cu buget redus de a va creste traficul si implicarea consumatorilor pe website

Optimizati magazinul online pentru cautare organica

Reclama platita si alte tipuri de strategii de marketing pot juca un rol important in promovarea noului dvs. magazin online. Este insa esential sa faceti un plan pentru a ajunge la un ranking optim in cautarile organice, concentrandu-va asupra optimizarii pentru motoarele de cautare si a  modului natural in care utilizatorii cauta informatii sau produse pe Internet.

Aceste cautari raspund la cuvinte cheie sau la intrebarile trimise motoarelor de cautare precum Google sau Bing si ofera cele mai bune rezultate celor care cauta. Un ranking bun – prezenta pe prima pagina la afisarea rezultatelor cautarii – este scopul oricarei afaceri online din moment ce mai mult de jumatate din cei care cauta informatii pe internet nu ajung niciodata in pagina a 2-a a cautarilor.

Cuvintele cheie “long-tail”  nu sunt singurele criterii pentru a obtine un ranking bun sau pentru a imbunatati prezenta online prin SEO. Google si alte motoare de cautare functioneaza pe baza unor algoritmi destul de “misteriosi”, care iau in calcul multe alte aspecte ale websitului. Acesti algoritmi includ autoritatea unui website, care poate fi stabilita prin linkuri de calitate sau backlink-uri de pe alte websituri bine cotate de motoarele de cautare, precum si calitatea experientei utilizatorului. Google penalizeaza websiturile de tip spam, pline de cuvinte cheie, insa cu valoare scazuta pentru vizitatori.

Este important sa  optimizati magazinul dvs. pentru a permite o cautare usoara si a oferi o experienta interesanta utilizatorilor pentru a stimula cresterea rankingului SEO si pot stabili websitul dvs. ca o autoritate in nisa dvs., sporind vizibilitatea marcii.

Adaugati continut de calitate pe website

Asigurati-va ca paginile dvs. de produse includ o gama de produse, nu doar unul sau doua produse si ca au suficiente descrieri bogate in cuvinte cheie, organizate in mod intuitiv. Adaugati continut auxiliar, cum ar fi testimonialele pentru a crea pagini atractive vizual. Creati un blog pe website si actualizati-l cu un mix de continut actual si mereu nou, abordand subiecte de interes pentru clientii dvs.

Deoarece robotii motoarelor de cautare cerceteaza in mod regulat websiturile pentru continut nou si relevant, mentinerea unui website activ, interactiv, actualizat in mod regulat, arata vizitatorilor si motoarelor de cautare ca magazinul online este o preocupare constanta pentru dvs.

Faceti magazinul online interactiv

Un alt factor luat in considerare de motoarele de cautare pentru stabilirea unui ranking inalt este “dwell time”, sau timpul petrecut de un vizitator pe websitul dvs. si activitatea acestuia pe website. Asigurati-va ca websitul dvs. este atractiv si usor de navigat, lucruri care ar putea face vizitatorii sa ramana mai mult timp pe website. Faceti utilizatorii mai implicati facandu-i sa interactioneze cu magazinul si cu brandul dvs. Adaugarea unor caracteristici precum postarea de comentarii sau live chat-ul, pot incuraja vizitatorii sa puna intrebari sau sa isi exprime parerile. Luati in considerare expunerea de continut clientilor, precum distribuirea de fotografii sau organizarea de concursuri cu numirea noilor produse. Pe langa vanzarea de produse, aceste strategii pot creste constientizarea marcii si pot crea un grup de sustinatori dispusi sa impartaseasca continutul cu altii.

Optimizati websitul pentru dispozitive mobile

Mai mult de jumatate din cumparatorii online fac achizitii de pe dispozitive mobile. Din acest motiv, Google si alte motoare de cautare iau in calcul designul responsive al websitului (sau ajustarea automata a acestuia la dispozitivul folosit pentru accesarea acestuia). Luati in considerare instalarea unei teme mobile-responsive daca aveti un website WordPress sau adaugati un plugin pentru a face o tema existenta mai mobile friendly. Pentru a imbunatati si mai mult experienta websitului pe mobil, eliminati continutul “interstitial” intrusiv, precum ferestrele de tip pop-up de mari dimensiuni sau suprapunerile care blocheaza vizualizarea paginilor.

Utilizati cuvintele cheie acolo unde conteaza

Desi Google penalizeaza websiturile de calitate slaba si cele care utilizeaza in exces cuvintele cheie, recompenseaza websiturile care folosesc cuvintele cheie inteligent. Incorporati cuvinte cheie, in special cuvinte cheie “long tail” in zonele cheie ale websitului dvs., inclusiv in titlurile de pagini si postari, in anteturi, subheadere sau descrieri de produse. Adaugati descrieri alternative imaginilor, setati adrese URL personalizate pentru toate paginile, astfel incat sa contina cuvinte cheie decat un sir de numere implicite.

Includeti instrumente de navigare si un sitemap

Asigurati-va ca instrumentele de navigare si utilizare, precum meniurile websitului, sunt actualizate si indicati clar continutul relevant – o caracteristica esentiala pentru facilitarea navigarii pe websitul dvs. Asigurati-va ca informatiile de contact si alte elemente esentiale despre magazin si produsele dvs. sunt foarte vizibile. Trimiteti un sitemap la Google. Acesta harta include toate paginile de pe websitul dvs., cu cuvintele lor cheie relevante si care va ajuta sa va asigurati ca toate paginile de pe website vor fi accesate de crawlere pentru indexare. Daca schimbati sau actualizati continutul pe siteul web, actualizati si sitemap-ul.

Nicicand nu a fost mai usor sa va deschideti propriul magazin online, pentru a ajunge la potentiali clienti din intreaga lume.  Va puteti optimiza noul magazin pentru o vizibilitate maxima la cautari si pentru usurinta in utilizare, folosind resurse pe care le aveti la indemana, gratuit, fara experienta de dezvoltator web sau buget de marketing necesar.


Regata Valeriana

Gurmand + Raiman

Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]

#Citeste si:



Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Lasă un răspuns

Info politica de confidentialitate

Cititorii Gazetei - Google.com
Cititorii Gazetei - Trafic.ro