RAR vine în sprjinul şoferilor cu un call center! Află care sunt avantajele!

Registrul Auto Român (RAR) vine în sprjinul clienţilor cu o noutate care are drept scop facilitarea accesului rapid la obţinerea unei programări. Potrivit reprezentanţilor RAR  în următoarele luni se va implementa un sistem de preluare a apelurilor pentru programarea activităţilor clienţilor, prin care solicitările vor fi gestionate de la centrul din Bucureşti,la un număr unic de telefon, 0219672.

Sistemul modern, care a costat  14.800 de euro, înlocuieşte vechiul sistem bazat pe existenţa unui operator de telefonie la fiecare din cele 42 reprezentanţe ale RAR. Noul sistem constă într-un call center naţional, care va permite încărcarea uniformă a reprezentanţelor RAR, acces rapid la operatorul care efectuează programarea telefonică, alternativa programării în judeţe limitrofe dacă intervalul de aşteptare este mai mic, un tip de reacţie foarte scurt şi acţiuni uniforme în cazurile de creştere temporară a numărului de solicitări de programare.

Un aspect important este faptul că dacă un posesor de vehicul nu va dori să aştepte într-un judeţ aglomerat va avea posibilitatea, după implementarea noului sistem, să aleagă un alt judeţ învecinat unde să-şi rezolve problema.  Programările vor putea fi făcute în continuare şi online.


Valeriana heidelbergcement


Gurmand + Raiman caleatargovetilor
Daca ti-a placut acest articol il poti distribui:

Lasă un răspuns

Info politica de confidentialitate

Statistici Trafic Google Analytics
Statistici Trafic.ro