ortooxacell kiss2022.gif Flax

DREPT LA REPLICĂ!

Referitor la materialul O recomandată trimisă din Târgovişte a făcut patru zile între oficiile poştale din municipiu”, apărut în publicaţia Gazeta Dâmboviţei, la data de 26.10.2015, Poşta Română face următoarele precizări:

VEZI ȘI: O RECOMANDATĂ TRIMISĂ DIN TÂRGOVIŞTE A FĂCUT PATRU ZILE ÎNTRE OFICIILE POŞTALE DIN MUNICIPIU

Trimiterea poştală la care se face referire în articol a ajuns la destinaţie într-o singură zi, aşa cum prevede serviciul de corespondenţă internă cu confirmare de primire A.R., al Poştei Române. Timpii de circulaţie (se calculează în zile lucrătoare) sunt Z+1 (Z- ziua depunerii trimiterilor).

Scrisoarea recomandată cu confirmare de primire nr. 65387, adresată xxxxxx, a fost preluată, conform contractului, de la
Direcţia Finanţe Publice de către salariatul poştal al OP Târgovişte nr.1, în data de 19.10.2015. A fost prelucrată, iar a doua zi, la 20.10.2015, a ajuns la OPDC Târgovişte. La aceeaşi dată, trimiterea recomandată a fost încărcată pe cursa factorului poştal, care s-a deplasat la domiciliul destinatarului din Strada 10 Mai, nr.24. Întrucât acesta nu a fost găsit la adresă, factorul a depus în cutia poştală un aviz în care îl înştiinţa că a primit scrisoarea pe care o poate ridica de la oficiul poştal. Întrucât reprezentantul firmei Argumentul Cultural SRL nu s-a prezentat să-şi ridice plicul, angajaţii  OP Târgovişte nr.1 au făcut reavizarea acestei trimiteri, la 23.10.2015, conform normelor de lucru. Abia în ziua respectivă destinatarul scrisorii s-a prezentat la ghişeul nr. 1 să-şi ridice scrisoarea.

În concluzie, scrisoarea a ajuns la destinaţie în timpul prevăzut de serviciile Poştei Române, mai exact o zi. Faptul că destinatarul nu şi-a verificat cutia poştală la timp sau că nu s-a prezentat la ghişeu în ziua în care a primit primul aviz, nu reprezintă vina Poştei Române. Astfel, acuzaţiile aduse companiei sunt nefondate şi denigrează imaginea Poştei Române care prin astfel de dezinformări are de suferit în relaţia cu partenerii de contract. Ca urmare a situaţiei create, solicităm a se face precizările corecte în sensul informării opiniei publice asupra situaţiei reale şi publicarea prezentului material ca drept la replică.

Regretăm lipsa unui punct de vedere oficial al companiei în articolul de presă menţionat. Jurnalistul care a realizat materialul (nesemnat) nu a dorit să verifice informaţiile direct de la sursă, aşa cum cer regulile profesiei de jurnalist, şi a redactat articolul bazându-se doar pe declaraţiile unui client. Poşta Română, prin reprezentanţii desemnaţi, stă la dispoziţia presei pentru orice solicitare care vizează interesul public şi îndeamnă jurnaliştii să dea dovadă de responsabilitate şi obiectivitate atunci când relatează despre operatorul naţional de servicii poştale.

 

 

Compartimentul Comunicare şi Relaţii Publice

Poşta Română

Solicitări din partea mass-media:

Telefon: 021/200 92 78

massmedia@posta-romana.ro

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Agenda Politică Locală

psd pnl usr aur
MedcareTomescu romserv.jpg novarealex1.jpg hymarco fierforjat.gif
Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]

CITEȘTE ȘI

Gopo
Foah ConsultOptic
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media