Sub coordonarea profesorilor de specialitate, ei se pregătesc de faza locală a competiţiei Business Plan, care urmăreşte dezvoltarea competenţelor antreprenoriale ale tinerilor.
Ea se adresează firmelor de exerciţiu din şcoli şi va avea loc pe 24 februarie. Dintre unităţile de învăţământ dâmboviţene, Colegiul Economic „Ion Ghica” din Târgovişte are deja câteva premii obţinute la această competiţie, la nivel naţional. Între acestea se numără două locuri I pe ţară: în anul şcolar 2008-2009 firma de exerciţiu Teleprest a câştigat cu ideea unor spoturi publicitare – telespot, iar în anul şcolar 2009-2010 aceeaşi firmă a convins juriul că are cel mai bun plan de afaceri la audio-book-uri pentru literatura obligatorie.
Evaluarea planurilor de afaceri se face de către un juriu format din reprezentanţi ai mediului de afaceri local. Faza judeţeană a competiţiei va avea loc pe 24 martie.