La Topoloveni, Gold Plast produce veselă pentru branduri de top din întreaga lume

Gold Plast, producător de veselă de unică folosință de top, aniversează anul acesta 10 ani de funcționare în România, în unitatea de producție de la Topoloveni.

Cu ocazia acestui eveniment, echipa managerială Gold Plast a organizat o conferință de presă și un tur al fabricii pentru jurnaliști.

Unitatea de producție a fost înființată la Topoloveni în anul 2006, când și-a început activitatea cu 10 utilaje și 35 de muncitori, în prezent, numărul angajaților ajungând la aproape 600. Gold Plast Production face parte din grupul italian Gold Plast și produce veselă din plastic rezistentă, cu un design elegant, menită să confere o ambianță deosebită și stil meselor festive.

Unitatea de producție de la Topoloveni este centrul de excelență al Grupului Gold Plast, unde sunt realizate toate echipamentele care permit să se producă peste 3000 de articole în mai mult de 800 de milioane de unități pe an, pe care grupul le comercializează în 39 de țări cu preponderență în Italia, Elveția și Franța, pentru branduri de top ca Heineken, Pepsi, Nestle, Campari, Baileys, Jack Daniels și mulți alții.

 ”Suntem mândri că de la Topoloveni ajungem în finala Champions League, cu Pepsi. Cum facem asta? Cu investiții de peste 30.000 de milioane de euro în ultimii zece ani. Investiția este în oameni, în utilaje și în calitate. Toate produsele noastre sunt sută la sută reciclabile”, a declarat Luca Rabbia, director operațional Gold Plast.

În anul 2010 fabrica a fost extinsă cu 2000 mp și numărul de prese folosite a ajuns la 50. Tot în 2010 a fost înființată matrițeria și a fost finalizat primul depozit cu o suprafață de 3000 mp.

O nouă extindere a capacității de producție a survenit în anul 2012 prin creșterea numărului de prese la 63. În 2012 a fost finalizat parțial un nou depozit de 6000 mp. De asemenea a fost a fost dublată suprafața matrițeriei la 700 mp.

În 2015, numărul de angajați a ajuns la aproape 600, suprafața de producție este de 4.500 mp, numărul de prese este de 72. Sunt produse 800 milioane de piese/an, expediate cu aproape 1000 de camioane iar zona de depozitare a ajuns la 10.600 mp.

Produsele companiei se adresează în primul rând consumatorilor din industria ospitalității, care dețin o pondere de 73% în totalul vânzărilor dar și consumatorilor individuali 21% și industriali– 6%. Ponderea cea mai mare în structura vânzărilor o au farfuriile – 45%, tacâmurile – 27%, vesela pentru finger food – 20%, paharele – 8%.

 “În ultimii 3 ani, Gold Plast a investit în fabrica de la Topoloveni peste 4 milioane de euro și va continua în următorii ani să investească atât pentru modernizarea echipamentelor de lucru cât și pentru eficientizarea procesului de producție. De asemenea, suntem preocupați de asigurarea unei resurse umane calificate și în acest scop avem proiecte în derulare cu școlile profesionale din teritoriu și cu Facultatea de Mecanică și Tehnologie a Universității din Pitești”, a adăugat Luca Rabbia.

Compania marchează cei 10 ani de activitate prin activități sociale de implicare în comunitate, la care iau parte circa 300 de angajați însoțiți de familiile lor. Aceștia participă la reabilitarea grădinițelor din Topoloveni și Glâmbocelu și a unor spații sanitare din cadrul Spitalului Călinești.

Intenționăm să abordăm mai intens piața din România bazându-ne pe faptul că industria locală a ospitalității a început să aibă din 2013 o contribuție importantă la PIB – 5,1% și este estimată o rată medie de creștere anuală de 3,8% pînă în 2024”, a declarat Luca Rabbia, director operațional Gold Plast.

DSC_0003_800x533 DSC_0007_800x533 DSC_0010_800x533 DSC_0012_800x533 DSC_0013_800x533 DSC_0017_800x533 DSC_0018_800x533 DSC_0019_800x533 DSC_0020_800x533 DSC_0022_800x533 DSC_0026_800x533

maxresdefault


Valeriana heidelbergcement

Gurmand + Raiman
Daca ti-a placut acest articol il poti distribui:

Lasă un răspuns

Info politica de confidentialitate

Cititorii Gazetei - Google.com
Cititorii Gazetei - Trafic.ro