Help Net şi Societatea Naţională de Cruce Roşie din România au demarat un proiect amplu de educare pentru acordarea primului ajutor şi prevenţia dezastrelor naturale.
Astfel, pentru a facilita accesul la informaţii referitoare la acordarea primului ajutor în caz de urgenţe, Help Net lansează modulul Prim Ajutor în aplicatia sa pentru mobil Help Net, aplicaţie disponibilă atât pe sistemele de operare Android, cât şi pe IOS. Modulul conţine informaţii de prim ajutor furnizate de Crucea Roşie Română.
Dezastrele naturale produc numeroase disfuncţionalităţi în ceea ce priveşte viaţa de zi cu zi a populaţiei afectate. Crucea Roşie Română a demarat un proiect de educare şi informare pentru prevenirea efectelor cutremurelor, proiect în care Help Net se implică prin distribuirea de flyere informative. În toate farmaciile Help Net din ţară au fost distribuite materiale cu informaţii esentiale care vizează atât prevenirea dezastrelor, cât şi intervenţia şi acordarea primului ajutor.
„Crucea Roşie Română este, prin excelenţă, Primul Ajutor în caz de intervenţie la dezastre sau urgenţe pre medicale. Informarea corectă şi avizată a populaţiei reprezintă o prioritate a noastră, prin care dorim să minimizăm efectele negative ale oricărui tip de dezastru. A şti ce să faci, dar mai ales ce să nu faci în situaţii limită reprezintă de multe ori salvarea unei vieţi! Mulţumim Help Net pentru acest parteneriat deosebit de important pentru romîni!”, declară Mihaela Geoană, Preşedinte Crucea Roşie Romană.
Help Net şi Crucea Roşie au în vedere susţinerea acestui parteneriat pe termen lung, adresându-se unui număr de 500.000 persoane la nivel naţional. Parteneriatul urmăreşte dezvoltarea unei culturi a pregătirii în oferirea primului ajutor în caz de urgenţă, a prevenirii şi reducerii riscurilor şi victimelor, precum şi educarea pentru intervenţie şi acordarea primului ajutor.