Circulaţia va fi restricţionată şi în următoarele zile pe acest tronson de drum, întrucât urmează ca podul să fie supus unui studiu de rezistenţă. Podul provizoriu este realizat în 2004, perioada de funcţionare estimată, la vremea respectivă, fiind de 2, maximum 3 ani. În acest moment el este ieşit din garanţie, dar care este, încă, folosit. În HG. 994/ 02.09.2009, care stabilea indicatorii noului obiectiv, a fost semnalată ieşirea din termenul de valabilitate a podului provizoriu, specificându-se totodată şi faptul ca menţinerea acestuia în exploatare “necesită o expertizare şi unele masuri de consolidare”, ce nu au fost efectuate până acum.
Din fericire, de câteva luni au început lucrările de construcţie ale noului pod peste Argeş, care va avea partea carosabilă de 7,8 metri şi trotuare pe ambele părţi de 1,5 metri fiecare, dimensiunile fiind aproximativ egale cu ale vechiului obiectiv. Materialul provenit din demolare va fi folosit pentru protecţia malurilor râului Argeş, în zona podului. Preţul la care Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a licitat lucrarea este de 24.944.00 lei. Pe lângă construcţia efectivă a unui nou pod, sunt prevăzute şi lucrări adiacente: o deviere, în două etape, a cursului râului Argeş pentru execuţia podului nou; execuţia şi demolarea unui pod provizoriu suplimentar, ce va fi utilizat numai la lansarea grinzilor pentru deschiderile situate în dreptul podului provizoriu rutier, zona în care devierea Argeşului nu este posibilă; extinderea protecţiei malului drept, dincolo de pasarela de alimentare cu apă a oraşului Găeşti şi consolidarea fundului albiei; amenajarea intersecţiei în satul Ioneşti şi un parapet metalic, cu lisă dublă, pentru mărirea siguranţei în exploatare.
„Părintele spiritual” al noului pod poate fi considerat deputatul de Găeşti, Iulian Vladu, care vreme de doi ani a avut numeroase intervenţii la autorităţile competente în favoarea urgentării începerii lucrărilor.