Veste bună! S-a lansat în SEAP licitația de execuție pentru DN 71 Bâldana – Sinaia

Distribuie:

PNL Dâmbovița a anunțat printr-un comunicat de presă, lansarea licitației pentru execuția DN 71 Bâldana-Sinaia. Este vorba de un proiect care trenează de aproape 10 ani.

După lansarea licitației pentru DN 7 Bâldana-Titu, astăzi, la capătul unor eforturi imense, povestea încâlcită a DN 71 Bâldana-Sinaia a ajuns, în sfârșit, la stadiul lansării licitației execuției!Așa cum v-am promis, determinarea cu care am pornit la drum în acest hățiș birocratic, m-a făcut să nu abandonez acest proiect care, deși de o importanță deosebită, nu s-a bucurat din partea fostelor autorități județene sau centrale de atenția cuvenită!

După o procedură de licitație anulată, după clarificări în peste 200 de pagini, proiectul a căpătat, în sfârșit, forma care să nu mai fie blocată de barierele birocratice.

Necesitatea modernizării DN 71 nu poate fi contestată de nimeni și aștept din partea întregului eșichier politic o colaborare pe această temă, o colaborare sinceră și fără accente politicianiste. Acest proiect aduce cu sine atât dezvoltarea infrastructurii rutiere, cât și dezvoltarea județului prin recuplarea activității economice a județului nostru la economia Bucureștiului sau a Brașovului.” se arată într-un comunicat semnat de Virgil Guran, președintele PNL Dâmbovița.

Din istoria zbuciumată a proiectului, amintim că la nivelul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) s-a semnat, în august 2011, în timpul guvernării Boc,  un contract de modernizare a DN 71 Bâldana -Târgovişte-Sinaia, pentru circa 41 de kilometri, cu consorţiul format din firmele Spedition UMB (deţinută de Dorinel Umbrărescu), Consitrans (familia Hanganu) şi Iptana. Era vorba de o variantă a drumului pe două benzi. Contractul se ridica la 138,6 milioane de lei (circa 33 de milioane de euro) şi urma să fie finanțat, exclusiv, de la bugetul de stat.  Doar că cei 15 000 000 de lei prinși în 2012, în guvernarea Ponta, în bugetul Ministerului Transporturilor pentru acest proiect, au dispărut. După care în 2013 a dispărut și proiectul, Ministerul Transporturilor bugetând pentru Târgoviște doar o gară.

În februarie 2019, Compania Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere a scos la licitație proiectarea și execuția lucrărilor pentru varianta pe patru benzi. Procedura a fost însă suspendată, la începutul acestui an, ca urmare a celor peste 350 de cereri de clarificare.

 

 

 

 

Distribuie:

Regata Turbnobio

Valeriana Gurmand + Raiman

Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]

#Citeste si:



Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Lasă un răspuns

Info politica de confidentialitate

Cititorii Gazetei - Google.com
Cititorii Gazetei - Trafic.ro