TRANSCARPATICA – Cel mai ambiţios proiect dâmboviţeano-braşovean de după Revoluţie

 

 Ieri, la Peştera s-a semnat un acord de parteneriat între cele două judeţe care vor să colaboreze pentru realizarea acestui proiect, cu finanţare europeană în exerciţiul financiar 2014 – 2020. Drumul va avea 39 de kilometri în judeţul nostru şi 21 în judeţul vecin. Pentru  realizarea lui nu este nevoie de exproprieri, spun autorităţile. În Dâmboviţa se va realiza pe traseul Sat Glod – Cheile Coteanu (drum judeţean existent de 31 de km), Cheile Coteanu – Stâna Padina (drum forestier existent de 1 km), Stâna Padina – Şaua Dudele Mari (drum forestier nou 7 km), iar în judeţul Braşov pe traseul Şaua Dudele Mari – Moeciu de Sus (drum forestier 8 km), Moeciu de Sus – Moeciu de Jos (DC 53 şi D 112F, 13 km).

 Conform preşedintelui CJD, Adrian Ţuţuianu, se va lucra pe un proiect, deja, existent la Romsilva, executat în 2004, care va fi preluat şi actualizat. “Eu nu sprijin mafia imobiliară care a cumpărat teren de-a stânga şi de-a adreapta până la Didele ca să treacă drumul pe proprietăţile lor.”, a mai spus Ţuţuianu. În mandatul directorului Ion Dumitru, Romsilva  a avut intenţia realizării acestui drum, dar proiectul nu a fost finanţat.

 “Mă bucur că am reuşit să contribui la realizarea acestui protocol. Lucrând la acest proiect de mai bine de 10 ani ştiu că a fost foarte greu să pui pe aceeaşi lungime de undă administraţiile celor două judeţe, pentru un proiect blocat de alianţa DA, în 2005. Sunt bucuros că am deblocat situaţia în guvernarea USL.”,  a precizat la semnarea acordului deputaul Ionuţ Săvoiu, care, alături de consilierul judeţean braşovean, Adrian Maxim, au iniţiat la începutul acestui an discuţiile pentre reluarea colaborării între cele două judeţe.


Valeriana heidelbergcement


Gurmand + Raiman caleatargovetilor
Daca ti-a placut acest articol il poti distribui:

Lasă un răspuns

Info politica de confidentialitate

Statistici Trafic Google Analytics
Statistici Trafic.ro