kiss2025a.jpg Euroguard 	oneminamed_nav.gif dsgmotor.gif

USR merge mai departe cu Drulă. Obiective și asumări pentru principala forță de opoziție din România

Cătălin Drulă a fost ales președinte al USR cu peste 70% din voturile colegilor săi. Obiectivul USR este să devină principala forță într-o coaliție de guvernare după 2024. Până atunci, noul președinte a stabilit ca prioritară consolidarea partidului, dar și scoaterea USR de sub imaginea unui partid balama al cărui rol politic se rezumă la asigurarea unei majorități pentru o formațiune sau alta. „Nu e o balama, ca să le asigure unora sau altora majoritatea. Dacă nu mai sunt în stare să guverneze până în 2024, trebuie să se dea complet la o parte. Noi am venit anul trecut cu o propunere de Guvern, care era un Guvern solid, cred că pentru prima dată în istoria audierilor parlamentare, miniștrii s-au prezentat absolut peste tot excepțional. Nu vom accepta și asta le spun foarte clar și celor din PNL, dacă-și fac vise că se pot juca așa între PSD și USR, nu vom accepta o guvernare în care să nu avem premierul”, a spus după alegerea sa Cătălin Drulă.

Colegii din USR Dâmbovița au susținut candidatura acestuia pentru conducerea partidului.

“Aşa cum era de aşteptat, cel mai bun a câştigat – Cătălin Drulă a fost ales, cu majoritate de voturi, preşedinte al USR. A muncit alături de noi, a dovedit că se implică, a deranjat interesele ascunse şi n-a pactizat cu mafia. Noi, cei din ţară, am văzut asta, l-am susţinut şi îl vom susţine pentru binele comunităţilor din care facem parte, pentru dezvoltare şi transparenţă. Să nu uităm că doar Cătălin Drulă, când ocupa funcţia de ministru al Transporturilor, a fost singurul care a susţinut construirea unui Drum Expres între Bucureşti şi Târgovişte, care să nu treacă prin localităţi, unde să se circule decent, fără pericole şi obstacole. Ce au făcut actualii guvernanţi după ce au venit din nou la putere? Vor să lărgească DN 71, asta în câţiva ani – varianta optimistă, aproape că au abandonat ideea drumului expres şi ne condamnă să circulăm în continuare pe drumul vechi şi plin de primejdii. Rămânem însă optimişti într-un viitor mai bun, alături de oameni buni!” a declarant deputatul Daniel Blaga, președintele USR Dâmbovița.

Într-o postare pe facebook, după alegerea lui Cătălin Drulă, fost ministru al transporturilor, ca lider al USR, Blaga a atras atenția asupra proiectului Autostrăzii A3 Transilvania, unde lucrările sunt oprite.

Acum un an, Ministerul Transporturilor arăta mai bine ca niciodată. Proiecte peste proiecte, ”deadline”-uri clare, transparente, asumate și sentimentul că România „se mișcă”. Odată „dat jos” Cătălin Drulă însă din fruntea ministerului de către „garda veche” PSDNL, peste Transporturi s-a așternut liniștea. „Înscăunat” în ciuda reputației execrabile „câștigate” din timpul ”OUG 13 – Noaptea ca hoții”, Sorin Grindeanu a „ucis” din fașă mai multe proiecte, în timp ce altele au dispărut pur și simplu. Ultimul proiect din PNRR „pe rol”, Autostrada A3 Transilvania – Între Cluj Napoca și Zalău, „moare” la rândul său. După luni de zile de promisiuni neonorate și ordonanțe de urgență care n-au făcut decât rău, astăzi, într-un final, principalul constructor al autostrăzii a oprit lucrările și a părăsit șantierul. Cei 42 de kilometri, cu o valoare de 400 de milioane de Euro, erau singurii aflați până astăzi în lucru „sub” PSDNL din întreg PNRR-ul pe Transporturi. De astăzi nu mai sunt nici ei. Rămân doar imaginile dezolante cu un șantier gol în mijlocul verii și, cel mai probabil, alte promisiuni deșarte în zilele ce urmează. Pentru că „pe hârtie” stăm probabil la capitolul autostrăzi la fel cum stăm la capitolul spitale regionale”. a spus Blaga.

Distribuie:
Contact / Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]
MedcareTomescu romserv.jpg hymarco

CITEȘTE ȘI

Metex oneminamed Gopo
kiss2025a.jpg dsgmotor.gif
novarealex1.jpg ConsultOptic memco1.jpg
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media