Responsabilitatile postului:
– gestionare cereri de oferta, introducere in programul informatic si discutare termene de livrare cu programarea de productie;
– raspuns clienti privind cererile de oferta
– introducere de comenzi ferme in sistemul informatic
– creare si gestionare clienti noi si actuali in sistemul informatic
– introducere detalii specifice ale produselor clientilor (acolo unde este cazul)
– urmarirea reclamatiilor de client, cu furnizare de informatii catre dep. Calitate pentru solutionare reclamatie
– mentine legatura cu dep. Logistica cu privire la statusul comenzilor de client
– intocmire rapoarte si situatii specifice de clienti
– urmarire derulare contractuala clienti
Cerintele postului:
– foarte bune cunostinte de operare PC (suita Microsoft Office, programe tip ERP – Microsoft Dynamic de preferat)
– cunostinte avansate limba engleza – cerinta eliminatorie
– cunostinte multiple de limbi straine – constituie avantaj (italiana, germana, franceza, limbi nordice)
– experienta de lucru in comert international de minim 3 ani, cu foarte bune cunostinte de export
– personalitate structurata si organizata, cu simtul urgentei, dedicata, cu bune capacitati de rezolvare a problemelor, proactiva, cu atentie la detaliu, volubila si cu usurinta in comunicare la orice nivel.