ortooxacell kiss2022.gif Flax

Ploiești Shopping City rămâne destinația numărul 1 din regiune pentru cumpărături și divertisment

 

Centrul comercial a înregistrat anul acesta creșteri de trafic de peste 30%, atrăgând tot mai mulți locuitori din zona și turiști, în primele 3 trimestre ale anului 

Ploiești Shopping City își păstrează poziția dominantă în regiune, atrăgând, de la an la an, tot mai mulți vizitatori. Prahovenii, dâmbovițenii și nu numai vizitează centrul comercial atât pentru oferta completă de branduri și servicii, cât și pentru multiplele opțiuni de petrecere a timpului liber. În primele 3 trimestre ale anului 2016, Ploiești Shopping City a înregistrat o creștere semnificativă a traficului, de peste 30% față de aceeași perioadă a anului precedent.

Principalul factor care a generat această creștere este oferta permanent îmbunătățită a mixului de magazine, ce acoperă nevoile tuturor categoriilor de public. De asemenea, creșterea traficului se datorează și numărului din ce în ce mai mare de turiști care vizitează lunar centrul comercial.

Ploiești Shopping City găzduiește astăzi peste 100 de magazine: branduri de fashion și beauty de renume național și internațional, produse de home & deco, jucării și articole pentru copii, echipamente sportive, produse electronice și electrocasnice, precum și o ofertă completă de servicii: agenții de turism, unități bancare, curățătorie, farmacii, optică și multe altele.

Centrul oferă publicului și cea mai bogată experiență de divertisment din regiune, una dintre vedetele zonei de petrecere a timpului liber fiind unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei. Acesta are 12 săli de proiecție, dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D. Oferta este completată de o zonă de food court variată cu restaurante și cafenele pentru toate gusturile.

La toate acestea se adaugă și multiplele activități de petrecere a timpului liber organizate săptămânal în mall, de la ateliere educative pentru copii, până la târguri și evenimente unice în regiune. Confortul vizitatorilor este sporit prin asigurarea unei parcări generoase, de peste 2.000 de locuri, cu acces facil și rapid.

Intensificarea traficului se reflectă și la nivelul vânzărilor magazinelor centrului comercial. Zona de fashion a obținut o creștere de 40% a vânzărilor, în timp ce vânzările magazinelor de cosmetice au crescut cu 30%. De asemenea, vânzările unităților din zona de food court, restaurante și cafenele, au cunoscut în primele trei trimestre ale acestui an o creștere de 40% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Pentru 2017, obiectivele de dezvoltare ale Ploiești Shopping City vizează menținerea tendinței de creștere în baza dezvoltării constante, menite să ofere clienților cea mai bună experiență de shopping şi entertainment.

 

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 55.000 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Orsay, Otter, LC Waikiki, Claire’s, Intersport, Noriel, B&B, Yves Rocher și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property România împreună cu New Europe Property Investments plc (NEPI).

Distribuie:

Lasă un comentariu

Agenda Politică Locală

psd pnl usr aur
MedcareTomescu romserv.jpg novarealex1.jpg hymarco fierforjat.gif
Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]

CITEȘTE ȘI

Gopo
Foah ConsultOptic
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media