Gazeta Dambovitei | Cele mai noi știri din Targoviște și Dâmbovița

Ediția de vineri, nr. 3659
3-12-2021

Cum își petrec românii timpul online

O mare parte dintre principalele activități ale oamenilor s-au mutat în spațiul virtual, iar acest lucru a influențat într-o bună măsură felul în care românii își petrec timpul online în această perioadă.

Dinamismul de care se bucură internetul în ultimii ani le-a schimbat viețile românilor. Astăzi, aproape orice persoană din spațiul urban știe să folosească rețelele de socializare, să trimită e-mailuri și să răsfoiască diverse publicații de știri în mediul online. Utilizatorii români de internet își petrec circa șapte ore pe zi în fața ecranelor, dintre care aproximativ 3 ore și jumătate sunt alocate smartphone-urilor și celorlalte dispozitive inteligente. În continuare, vom prezenta activitățile preferate ale utilizatorilor de internet din țara noastră.

Cumpărături

Shopping-ul online a fost accelerat în ultimul an, iar mulți români au descoperit că este mai comod și mai simplu să cumperi online, iar aici nu putem ignora facilitățile deosebite puse la dispoziție de retaileri.

Pe lângă faptul că hipermarketurile au lansat sau și-au îmbunătățit substanțial platformele de comerț electronic, marii jucători din online au făcut progrese uriașe. Metodele de livrare sunt mult mai diversificate față de acum câțiva ani, iar această flexibilitate a venit ca o mănușă pentru mulți dintre consumatorii care au un program încărcat.

Toate aceste eforturi au făcut posibil ca Black Friday 2021 să fie un real succes: până la ora 19:00, clienții au comandat produse în valoare de aproximativ 300 de milioane de lei, iar minutul cu cele mai multe tranzacții, în cursul orei 8 a dimineții, a bifat nu mai puțin de 3.563 de tranzacții.

Filme și seriale

Chiar dacă televizoarele sunt din ce în ce mai puțin folosite de „mileniali”, românii rămân mari consumatori de filme, seriale, documentare, emisiuni TV și clipuri. YouTube este lider detașat la acest capitol, conform Statista și acest lucru nu este de mirare, pentru că celebra platformă deținută de Google oferă tot felul de clipuri în mod gratuit: vlog-uri, tutoriale, documentare, filme, clipuri amuzante, diverse transmisiuni live, gaming, reportaje și așa mai departe.

În ceea ce privește serviciile de streaming plătite, podiumul arată astfel: Netflix, HBO GO și Amazon Prime Video. Un alt serviciu care începe să pătrundă pe piața românească este Mubi, o platformă care adaugă un film pe zi, cu o valabilitate de 30 de zile; fiecare peliculă este selectată manual de către o echipă de specialiști, care se concentrează numai pe filme de cea mai bună calitate.

Investiții

Oamenii care au reușit să economisească bani în ultimii ani consideră că acesta este un moment bun pentru a investi. Există suficient spațiu de manevră, întrucât prețurile au crescut în anumite domenii, dar au scăzut în altele. Valuta clasică se devalorizează în timp, așa că păstrarea banilor într-un cont bancar nu este cea mai profitabilă metodă. De aceea, investiția în criptomonede pare a fi o opțiune mult mai bună, deși este drept că, volatilitatea acestor piețe poate fi mare.

Cu toate acestea, există investitori care consideră că intrarea pe tărâmul Bitcoin-ului este la fel de plină de suspans precum intrarea unui cazinou, deoarece, la fel ca în cazul anumitor forme de divertisment, rezultatul se bazează pe factori externi. Acești antreprenori ajung adesea să investească în piețe mai sigure, cum ar fi imobiliarele, acolo unde volatilitatea este, în general, destul de scăzută. În mod surprinzător, acest sector continuă să crească destul de mult, în ciuda inflației recente a prețurilor, care a afectat mai multe industrii.

Rețeaua informatică mondială facilitează deschiderea către numeroase piețe la numai câteva click-uri distanță, astfel încât, nu este greșit să spunem că internetul a devenit o unealtă necesară pentru antreprenorul modern.

Rețele de socializare

Conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research, accesarea rețelelor de socializare este cea mai populară activitate online în rândul românilor. Un studiu realizat de Statista relevă faptul că, Facebook a fost cea mai accesată platformă de socializare în România anului 2020, putându-se lăuda cu atragerea a nu mai puțin 91.1% dintre utilizatorii de internet.

Următoarele metode de socializare din clasament sunt WhatsApp (80.8%) și Instagram (60.6%), ambele fiind deținute de Facebook. După care, urmează Pinterest, cu 35.5%, TikTok, cu 33.9% și Twitter cu 28.8%. Cu toate acestea, TikTok pare să fie platforma de Social Media cu cea mai mare dinamică în țara noastră.

 

Distribuie:

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


hymarco
novarealex1.jpg Valeriana

Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]
Gopo

CITEȘTE ȘI

soundservice SPMT
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public
Webhosting Armand Media