Comunicat de presa
Astazi, 30.05.2025, a avut loc finalizarea contractului de executie a lucrarilor de construcţii aferente obiectivului de investiţie: ”RENOVARE ENERGETICĂ – SEDIU ADMINISTRATIV, AGENȚIA JUDEȚEANĂ PENTRU PLĂȚI ȘI INSPECȚIE SOCIALĂ DÂMBOVIȚA”, str. Tudor Vladimirescu, nr. 1A, Municipiul Târgoviște, județul Dâmbovița, conform Contractului de finanțare nr. 141322/4699/30.12.2022, în cadrul Planului Național de Redresare și reziliență, Componenta 5– Valul Renovarii, Titlu apel: PNRR/2022/C5/2/B2.1/1.
Valoarea finală a obiectivului de investitii este de 8.344.837,96 lei cu TVA.
Lucrarile realizate prin proiect:
- Reabilitarea termica a elementelor de anvelopare a cladirii
- Reabilitarea termica a sistemelor de climatizare si ventilare mecanica pentru asigurarea calitatii aerului interior
- Reabilitarea/modernizarea instalatiei de iluminat in cladire
- Instalarea de sisteme alternative de producerea energiei electrice si termice pentru consum propriu cu utilizarea surselor regenerabile de energie
Lucrarile realizate vor crea conditii mai bune de lucru pentru angajatii celor 3 institutii care functioneaza in cadrul acestei cladiri: Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Dambovita, Casa Judeteana de Pensii Dambovita si Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Dambovita, precum si pentru toti cetatenii care se vor adresa acestor institutii.
La eveniment au participat reprezentanti ai investitorului – Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale, Primaria Targoviste, Inspectoratul de Stat in Constructii si reprezentanti ai firmei executante.