kiss2025a.jpg Euroguard 	oneminamed_nav.gif dsgmotor.gif

Până pe 22 ianuarie nu vei putea plăti online factura la gaz. Vezi ce alte schimbă anunță Distrigaz

Distrigaz Sud Rețele informează că, în perioada 1 – 22 ianuarie 2024, se vor derula lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor informatice ale companiei. Astfel, în intervalul menționat, vor exista limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților, partenerilor și furnizorilor, iar anumite funcționalități nu vor putea fi utilizate, după cum urmează:

În perioada 1 – 22 ianuarie nu vor fi disponibile următoarele:

  • secțiunea de plată online din cadrul ePortalDGSR și site-ului distrigazsud-retele.ro;
  • terminalele de încasare cash din cadrul Birourilor de Recepție Clienți;
  • funcționalități din cadrul ePortalDGSR precum: depunerea de solicitări de racordare, cereri pentru eliberarea avizelor de amplasament, traseu și principiu și punere în funcțiune a instalației de utilizare a gazelor naturale.

Plățile efectuate în acest interval, prin mijloace alternative față de cele menționate mai sus, vor fi procesate și vor deveni vizibile în sistemele companiei, după data de 22 ianuarie 2024. Solicitările clienților vor putea fi înregistrate pe canalele de comunicare: Registratură și Birourile Recepție Clienți, dar nu vor fi eliberate documentele de plată aferente.

În intervalul 12 – 22 ianuarie nu vor fi disponibile următoarele:

  • formularul de contact online din site-ul distrigazsud-retele.ro;
  • linia telefonică dedicată transmiterii indexului autocitit (0800 800200);
  • modulul dedicat furnizorilor de gaze naturale din cadrul ePortalDGSR;
  • secțiunile de fișe și verificări revizii și transmiterea indexului autocitit din cadrul ePortalDGSR.

 

În perioada cuprinsă între 1 – 22 ianuarie, utilizatorii sistemului de distribuție: clienții finali, solicitanții, partenerii, operatorii economici și mandatarii cu care Distrigaz Sud Rețele colaborează vor avea la dispoziție următoarele mijloace alternative de comunicare:

  • Call Center 021 9376, de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 20:00;
  • adresa de e-mail: [email protected];
  • Birourile Recepție Clienți și Registraturile.

Pentru urgențe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze etc.) consumatorii pot apela, în continuare, Serviciul Urgențe Gaze disponibil non-stop: 0800 877778. 

De asemenea, utilizatorii sistemului de distribuție: furnizorii de gaze naturale sau clienții finali care au încheiat în mod direct un contract de distribuție a gazelor naturale cu societatea noastră vor avea posibilitatea de a ne transmite solicitările la adresa de e-mail: [email protected].


➡️ Urmăriți canalul Gazeta Dâmboviței pe WhatsApp: https://whatsapp.com/channel/0029VaA0mwD9Bb5wjpzNBo1D


@gazeta.dambovitei

#curcubeu #5pasidebine #fy #tiktoktargoviste #furtunapia #targoviste #meteo #tiktokdambovita #gazetadambovitei

♬ Somewhere over the Rainbow – Paix

Distribuie:
Contact / Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]
MedcareTomescu romserv.jpg hymarco

CITEȘTE ȘI

Metex oneminamed Gopo
kiss2025a.jpg dsgmotor.gif
novarealex1.jpg ConsultOptic memco1.jpg
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media