Magazinele Enel din Târgoviște vor fi închise marți, 15 august 2023, zi liberă legală. Serviciul de call center va fi disponibil în această zi numai pentru informații în sistem automat precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.
În celelalte zile, magazinele Enel vor funcţiona conform programului obişnuit.
Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale și nu necesită deplasarea în magazinele Enel. De aceea, recomandăm clienților să folosească în continuare opțiunile digitale de comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online.
Astfel, clienții au la dispoziție două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.
Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, pe lângă secțiunea Index din cadrul aplicației MyEnel, clienții pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977.
Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid, Distrigaz Sud Rețele, Gaz Est, Gazmir, Premier Energy sau Progaz P&D (în perioada menționată pe pagina a treia a facturii). De asemenea, indexul pentru consumul de gaze naturale poate fi transmis și prin aplicația My Enel, dacă distribuitorul este una dintre cele șase companii menționate mai sus.
Pentru a intra în contact cu un consultant Enel, clienții pot utiliza următoarele numere de telefon: 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România) sau 0040.372.436.436 (număr apelabil din străinătate), în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00; Sâmbătă: 8:00 – 13:00. La aceste numere pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele.
Mai mult, clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
Centrele de relaţii cu clienţi ale ENGIE Romania vor fi închise marți, 15 august, cu excepția punctului de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial. De asemenea, serviciul de call-center național va fi indisponibil.
Clienții pot transmite solicitări online, prin intermediul formularului de contact și poate fi accesat direct pe site-ul companiei.
Informații utile pot fi accesate direct în contul de client ENGIE sau prin intermediul aplicației mobile MyENGIE, care poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.
Începând de miercuri, 16 august, centrele de relații cu clienții și serviciul de call-center revin la programul uzual de funcţionare, disponibil pe engie.ro.
Centrele de Relații cu Utilizatorii ai Distribuție Energie Electrică Romania – DEER nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 14 și 15 august 2023. Activitatea va reveni la programul normal în data de 16 august 2023.
DEER acordă angajaților o zi liberă în data de 15 august 2023, cu ocazia sărbătorii Adormirii Maicii Domnului, dar și în data de 14 august. Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii DEER își întrerup activitatea în zilele respective.
Echipele operative ale DEER rămân mobilizate în tot acest timp, pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică, dacă va fi necesar. DEER este cel mai mare operator de distribuție din țară, ce deservește aproape 4 milioane de utilizatori, în 18 județe ale țării, cu peste 200.000 km de rețele electrice, circa 450 de stații de transformare de înaltă și medie tensiune și peste 30.000 posturi de transformare. În toate zilele de sărbătoare, specialiștii DEER sunt pregătiți permanent să intervină în oricare din aceste locuri, utilizatorul și necesitățile acestuia fiind în centrul atenției companiei noastre.
Eventualele deficiențe în alimentarea cu energie electrică pot fi semnalate la numerele de telefon prefix județ + 929.
De asemenea, DEER pune la dispoziție TELVERDE. Astfel, pentru zona Transilvania Nord (județele Bihor, Bistrița – Năsăud, Cluj, Maramureș, Satu Mare și Sălaj) numărul este 0800.400.929. Pentru zona Transilvania Sud (județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu) numărul de telefon este 0800.500.929, iar pentru zona Muntenia Nord (județele Brăila, Buzău, Dâmbovița, Galați, Prahova și Vrancea) numărul de telefon este 0800.500.205.
Încurajăm consumatorii să utilizeze canalele de comunicare online. Astfel, la adresa https://www.distributie-energie.ro/suport/sesizari-si-reclamatii/, se poate folosi formularul pentru sesizări și reclamații.
Pe site-ul DEER, la secțiunea https://www.distributie-energie.ro/suport/intreruperi-deer/, sunt publicate întreruperile în alimentarea cu energie electrică, atât cele programate, cât și cele accidentale, precum și ziua și ora la care este preconizată finalizarea lucrărilor de realimentare a utilizatorilor.