Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă, respectiv ştiinţe inginereşti sau ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe juridice, administrative sau economice, superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalent;
- vechime în specialitatea studiilor – minimum 1 an.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 28 februarie 2017: proba scrisă;
- 02 martie 2017: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Târgovişte, Str. Revoluţiei nr. 2-4, județul Dâmbovița, telefon 0245.613.928, interior 311 sau 0245/611.222, interior 311.