Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Dambovita a organizat astăzi conferinţa de închidere a proiectului „Serviciul Public de Ocupare – calitate, accesibilitate și promptitudine”.
„Serviciul Public de Ocupare – calitate, accesibilitate și promptitudine”, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 „Investeşte în oameni!”, s-a derulat în perioada 01 martie 2012 –31 decembrie 2013 în Regiunile Centru, Nord-Est, Nord-Vest, Vest, Muntenia, în parteneriat cu AJOFM Vaslui, AJOFM Satu-Mare, AJOFM Hunedoara, AJOFM Dâmbovița, Universitatea”Lucian Blaga” din Sibiu și SC IQuest Technologies SRL.
Unul dintre obiectivele propuse de acest proiect a fost întărirea capacității administrative a SPO, prin reorganizarea serviciului pentru preluarea declarației rectificative privind obligațiile către bugetul asigurărilor pentru șomaj folosind touch screen-uri. Ca urmare au fost instalate și puse în funcțiune 43 de info-touch-uri la nivelul celor 5 regiuni de implementare a proiectului, respectiv în 34 de agenții locale și puncte de lucru dinjudețele Satu-Mare, Hunedoara, Sibiu, Dâmbovița și Vaslui precum si în două Centre de Formare Profesioanala a Adultilor, oferindu-se astfel servicii de tip self-service.
De asemenea, a fost creat un portal, www.eajofm.ro, care să permită încărcarea declarațiilor rectificative și a locurilor de muncă vacante de cătreangajatori prin intermediul touch-screenurilor precum și crearea unei baze de date cuangajatorii.
Grupul ţintă căruia i s-a adresat acest proiect a fost format dintr-un număr de 5 instituții ale Serviciului Public de Ocupare, respectiv AJOFM Sibiu, AJOFM Vaslui, AJOFM Satu-Mare, AJOFM Hunedoara și AJOFM Dâmbovița în cadrul cărora au fost instruiți 44 de angajați ai SPO în vederea accesării corecte a portalului.