Avand in vedere :
– Prevederile Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare;
– Prevederile Ordinului MS-CNAS nr.1857/441/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2023 a Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medical in cadrul sistemului de asigurari de sanitate, cu modificarile si completarile ulterioare;
– Prevederile Hotararii Guvernului nr.423/2022 privind aprobarea programelor nationale de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare;
– Prevederile Ordinului presedintelui CNAS nr.180/2022 pentru aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor bationale de sanitate curative, cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul art.198 din Anexa 2 la HG 521/2023 2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare,
CAS Dambovita organizeaza sesiune de contractare pentru urmatoarele categorii de furnizori de servicii medicale – furnizori noi :
– Asistenta medicala dentara;
– Asistenta medicala de medicina fizica si de reabilitare in ambulatoriu;
– Medicamente cu si fara contributie personala – farmacii;
– Dispozitive medicale destinate recuperarii unor deficiente organice sau functionale in ambulatoriu;
– Programe nationale de sanatate – Subprogramul national de servicii conexe acordate persoanelor diagnosticate cu tulburari din spectrul autist din cadrul Programului national de sanitate mintala.
Procesul de contractare se va desfasura conform urmatorului calendar :
Nr.crt | DATA | Etape in procesul de contractare
|
1. | 08.04.2024 | Publicarea anuntului privind agenda de contractare -aprilie 2024 pentru furnizori noi |
2. | 16-19.04.2024 | Perioada de transmitere in format electronic (PDF) a cererilor si a documentelor necesare incheierii contractelor. |
3. | 22-23.04.2024 | Verificarea documentelor de contractare depuse de furnizori
|
4. | 24.04.2024 | Afisarea listei cu dosarele respinse la contractare, prin afisarea la sediul CAS Dambovita si pe site-ul www.casdb.ro. |
5. | 25.04.2024 | Termenul limita de depunere a contestatiilor in cazul cererilor de contractare respinse. |
6. | 26.04.2024 | Comunicarea modului de solutionare a contestatiilor.
|
7. | 29-30.04.2024 | Finalizarea procesului de contractare prin semnarea contractelor
|
Documentele necesare incheierii contractelor se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extensa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului raspunde de realitatea si exactitatea documentelor necesare incheierii contractelor.
Lista documentelor necesare contractarii poate fi consultata accesand pagina web a CAS Dambovita, www.casdb.ro in sectiunea “FURNIZORI DE SERVICII MEDICALE -Informatii si anunturi contractare – Informatii si anunturi contractare 2023”
Pentru a fi la curent cu știrile din județ urmăriți știrile Gazeta Dâmboviței și pe WhatsApp https://whatsapp.com/channel/0029VaA0mwD9Bb5wjpzNBo1D