KISS FM, RADIOUL #1 ÎN ROMÂNIA, DĂ VOCE GENERAŢIEI MILLENNIALS!

   Iniţiativa Kiss FM de a afla „de la sursă” cum stau Lucrurile cu generaţia Millennials (sau generaţia Y, tinerii născuţi în anii ’80 – ’90) are la bază o serie de informaţii, culese timp de doi ani dintr-o comunitate online de cercetare.

   Specialişti în studii de piaţă, la rândul lor reprezentanţi ai acestei generaţii, au stat de vorbă în fiecare zi cu 200 de millennials care au împărtăşit stilul lor de viaţă, modul în care se raportează la diferite industrii, trenduri şi chiar modul de implicare în evenimentele sociale care se întâmplă în România,

   Astfel a apărut booklet-uL „Milenialii: Generaţia Căutătorilor”, care prezintă profilurile acestor căutători, ele diferenţiindu-se, în principal, prin nevoile, valorile şi chiar temerile pe care le au aceşti tineri, lată cele mai importante profiluri:


Căutătorul de Stabilitate 27%  este cel care îşi doreşte „liniştea, deoarece nu mă simt confortabil în zone de conflict. îmi doresc stabilitate ca să nu am grija zilei de mâine”.
Căutătorul de Conexiuni –  26%  – se simte „ataşat de familia şi prietenii mei şi cred că oamenii care ne înconjoară ne definesc! Sentimentele de apartenenţă, de iubire, de grijă, mă definesc cel mai bine!”.
Căutătorul de Originalitate – 14%  spune despre el: „îmi place să mă diferenţiez faţă de restul lumii! îmi cunosc adevărata valoare, învăţ pentru a mă dezvolta şi pot mereu să demonstrez cât de înzestrat sunt!”.
Căutătorul de Succes –  13% – este mândru, în primul rând, de realizările profesionale: „Am obţinut un job conform aşteptărilor şi muncii mele şi mă face să mă simt mândru de mine”.

     Astfel Generaţia Căutătorilor preferă produse şi servicii care să îi ajute să aibă grijă de cei dragi (73%), care îi fac să se simtă relaxaţi şi în siguranţă (74%) sau care să îi ajute să uite de grijile zilnice şi să se bucure de viaţă (67%) şi mai puţin produse care să îi facă diferiţi şi originali (55%) sau puternici şi influenţi (52%).
Toate aceste informaţii relevante despre generaţia millennials din România au fost materia primă a workshop-ului. Pe baza informaţiilor, participanţii au replicat căutarea reprezentanţilor millennials într-un exerciţiu creativ, folosind instrumente de cercetare specifice DesignThinking.

DesignThinkersAcademy este o organizaţie globală fondată în Olanda care încă de la înfiinţare şi-a propus să abordeze provocările de business dintr-o perspectivă centrată pe oameni şi pe dezvoltarea capacităţii de a crea un impact pozitiv. SoLuţiile DesignThinkers Academy sunt utilizate de companii precum Google, Nike, Coca-Cola, MasterCard, Philips, iar începând din 2018 şi în Europa de Est, prin deschiderea unei subsidiare în România.  Mai multe informaţii despre  DesignThinkersAcademy România sunt disponibile aici: designthinkersacademy.com/bucharest/

    Kiss FM este de 10 ani radioul numărul 1 în România cu o audienţă zilnică de 2,5 milioane de ascultători la nivel naţional, targetul principal fiind ascultătorii din generaţia millennials.

Un proiect Kiss FM şi Design Thinkers Academy


jidvei

Adrian Codreanu

Specialist webdesign si promovare social media.



Gurmand + Raiman

 

Daca ti-a placut acest articol il poti distribui pe:

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Te rugam sa citesti politica de confidentialitate (click pe acest link) si sa bifezi casuta de mai jos daca accepti termenii si conditiile privind comentariile


#Citeste si:

Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public
Hotel Pestera Angajeaza - Locuri de munca Webhosting Armand Media Flax Gopo Star Sistems Security - Paza si protectie
Andrei House Livas locuri de munca
Statistici Google Analytics
Statistici Trafic.ro