Spitalul Județean de urgență Târgoviște a intrat în atenția opiniei publice după ce jurnalista Digi Tv, Carla Tănasie, a publicat pe contul personal de facebook o fotografie cu un anunț de angajare al spitalului. Acesta era lipit pe un stâlp din București. Mai multe persoane au confirmat că au văzut asemenea anunțuri, unele chiar în fața spitalelor din capitală.
„Căutăm medici specialiști UPU-SMURD / SJU Târgoviște. Relații la telefon 0724032838 sau SJU Târgoviște” este anunțul lipit pe stâlpi. Numărul de telefon afișat este al directorului medical Florin Gheorghe, care a confirmat că anunțurile aparțin instituției.
Strategia de marketing de tip „forez puțuri” este unică în sistemul medical. Este adevărat că scopul scuză mijloacele, dar este puțin probabil ca un medic specialist UPU să fie recrutat cu metoda stâlpului. Partea bună, dacă se poate spune așa, este că penibilul situației a adus spitalul în centrul atenției publice, iar anunțul a devenit astfel viral, așa că toată lumea știe că la Târgoviște sunt posturi libere. Spitalul a organizat concursuri pentru posturile din UPU, dar nu s-au înscris doritori, așa că la Târgoviște s-a ajuns la un deficit de 8 medici specialiști pentru urgențe. De altfel, specialitatea este în deficit în întreaga țară.