AGENDA DE CONTRACTARE NOIEMBRIE 2025 – PENTRU FURNIZORI NOI
Avand in vedere :
– Prevederile Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare;
– Prevederile Ordinului MS-CNAS nr.1857/441/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2023 a Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medical in cadrul sistemului de asigurari de sanitate, cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul art.198 din Anexa 2 la HG 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare,
CAS Dambovita organizeaza sesiune de contractare in luna NOIEMBRIE 2025 pentru urmatoarele categorii de furnizori de servicii medicale -furnizori noi:
- – servicii medicale in asistenta medicala dentara;
- – servicii medicale in ambulatoriul de specialitate pentru specialitati clinice;
- – servicii medicale in ambulatoriul de specialitate pentru specialiati paraclinice;
- – servicii medicale de medicina fizica si de reabilitare in ambulatoriul,
Procesul de contractare se va desfasura conform urmatorului calendar:
| Nr.crt | DATA | Etape in procesul de contractare
|
| 1. | 07.11.2025 | Publicarea anuntului privind agenda de contractare -noiembrie 2025 pentru furnizori noi |
| 2. | 17.-23.11.2025 | Perioada de transmitere in format electronic (PDF) a cererilor si a documentelor necesare incheierii contractelor la adresele de email: [email protected] pentru specialitatile clinice si medicina fizica si de reabilitare in ambulatoriu;
[email protected] pentru specialitatiti paraclinice si medicina dentara. |
| 3. | 24-25.11.2025 | Verificarea documentelor de contractare depuse de furnizori |
| 4. | 26.11.2025 | Afisarea listei cu dosarele respinse la contractare, prin afisarea la sediul CAS Dambovita si pe site-ul www.casdb.ro. |
| 5. | 27.11.2025 | Termenul limita de depunere a contestatiilor in cazul cererilor de contractare respinse. |
| 6. | 28.11.2025 | Comunicarea modului de solutionare a contestatiilor.
|
| 7. | 28.11.2025 | Finalizarea procesului de contractare prin semnarea contractelor
|
Documentele necesare incheierii contractelor se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extensa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului raspunde de realitatea si exactitatea documentelor necesare incheierii contractelor.
Lista documentelor necesare contractarii poate fi consultata accesand pagina web a CAS Dambovita, www.casdb.ro in sectiunea “INFORMATII FURNIZORI – CONTRACTARE – INFORMATII SI ANUNTURI CONTRACTARE 2025- AGENDA CONTRACTARE NOIEMBRIE 2025 „
DIRECTOR GENERAL,
MARIN DANELA VALENTINA
DIRECTOR RELATII CONTRACTUALE,
TERMEGAN LILIANA





Facebook
WhatsApp
TikTok



































