kiss2025a.jpg Euroguard InCaseEnergy 	oneminamed_nav.gif

În noiembrie, CJAS Dâmbovița organizează sesiune de contractare pentru patru categorii de servicii medicale

AGENDA DE CONTRACTARE  NOIEMBRIE 2025 – PENTRU FURNIZORI NOI

      Avand in vedere :

    –  Prevederile Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare;

   –   Prevederile Ordinului MS-CNAS nr.1857/441/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2023 a Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medical in cadrul sistemului de asigurari de sanitate, cu modificarile si completarile ulterioare;

       In temeiul art.198 din Anexa 2 la HG 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare,

CAS Dambovita organizeaza sesiune de contractare in luna NOIEMBRIE 2025 pentru urmatoarele categorii de furnizori de servicii medicale -furnizori noi:

 

  • – servicii medicale in asistenta medicala dentara;
  • – servicii medicale in ambulatoriul de specialitate pentru specialitati clinice;
  • – servicii medicale in ambulatoriul de specialitate pentru specialiati paraclinice;
  • – servicii medicale de medicina fizica si de reabilitare in ambulatoriul,

 

        Procesul de contractare se va desfasura conform urmatorului calendar:

 

Nr.crt        DATA Etape in procesul de contractare

 

1. 07.11.2025 Publicarea anuntului privind agenda de contractare -noiembrie 2025 pentru furnizori noi
2. 17.-23.11.2025 Perioada de transmitere in format electronic (PDF) a cererilor si a documentelor necesare incheierii contractelor la adresele de email: [email protected] pentru specialitatile clinice si medicina fizica si de reabilitare in ambulatoriu;

[email protected] pentru specialitatiti paraclinice si medicina dentara.

3. 24-25.11.2025 Verificarea documentelor de contractare depuse de furnizori
4. 26.11.2025 Afisarea listei cu dosarele respinse la contractare, prin afisarea la sediul CAS Dambovita si pe site-ul www.casdb.ro.
5. 27.11.2025 Termenul limita de depunere a contestatiilor in cazul cererilor de contractare respinse.
6. 28.11.2025 Comunicarea modului de solutionare a contestatiilor.

 

7. 28.11.2025 Finalizarea procesului de contractare prin semnarea contractelor

 

         Documentele necesare incheierii contractelor se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extensa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului raspunde de realitatea si exactitatea documentelor necesare incheierii contractelor.

         Lista documentelor necesare contractarii poate fi consultata accesand pagina web a CAS Dambovita, www.casdb.ro in sectiunea “INFORMATII FURNIZORI – CONTRACTARE – INFORMATII SI ANUNTURI CONTRACTARE 2025- AGENDA  CONTRACTARE NOIEMBRIE 2025 

                                                           DIRECTOR GENERAL,

MARIN DANELA VALENTINA

                               DIRECTOR RELATII CONTRACTUALE,

TERMEGAN LILIANA

Distribuie:
Contact / Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]
MedcareTomescu romserv.jpg hymarco

CITEȘTE ȘI

Metex oneminamed Gopo
kiss2025a.jpg dsgmotor.gif
novarealex1.jpg ConsultOptic memco1.jpg
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media