kiss2025a.jpg Euroguard InCaseEnergy 	oneminamed_nav.gif

CAS Dambovita organizeaza sesiune de contractare pentru furnizorii de servicii medicale in asistenta medicala primară -furnizori noi

Avand in vedere :

–  Prevederile Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare;

–   Prevederile Ordinului MS-CNAS nr.1857/441/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2023 a Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medical in cadrul sistemului de asigurari de sanitate, cu modificarile si completarile ulterioare;

 

In temeiul art.198 din Anexa 2 la HG 521/2023 2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare,

 

CAS Dambovita organizeaza sesiune de contractare pentru furnizorii de servicii medicale in asistenta medicala primară -furnizori noi.

 

 

Procesul de contractare se va desfasura conform urmatorului calendar:

 

Nr.crt        DATA Etape in procesul de contractare

 

1. 02.08.2024 Publicarea anuntului privind agenda de contractare -august 2024 pentru furnizori noi
2. 09.08.2024 Perioada de transmitere in format electronic (PDF) a cererilor si a documentelor necesare incheierii contractelor.
3. 12.08.2024 Afisarea listei cu dosarele respinse la contractare, prin afisarea la sediul CAS Dambovita si pe site-ul www.casdb.ro.
4. 13.08.2024 Termenul limita de depunere a contestatiilor in cazul cererilor de contractare respinse.
5. 14.08.2024 Comunicarea modului de solutionare a contestatiilor.

 

6. 14.08.2024 Finalizarea procesului de contractare prin semnarea contractelor

 

 

         Documentele necesare incheierii contractelor se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extensa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului raspunde de realitatea si exactitatea documentelor necesare incheierii contractelor.

Lista documentelor necesare contractarii poate fi consultata accesand pagina web a CAS Dambovita, www.casdb.ro in sectiunea “FURNIZORI DE SERVICII MEDICALE -Informatii si anunturi contractare – Informatii si anunturi contractare 2023”

Distribuie:
Contact / Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]
MedcareTomescu romserv.jpg hymarco

CITEȘTE ȘI

Metex oneminamed Gopo
kiss2025a.jpg dsgmotor.gif
novarealex1.jpg ConsultOptic memco1.jpg
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media