kiss2025a.jpg Euroguard 	oneminamed_nav.gif dsgmotor.gif

DUMINICA DE POEZIE – Un orologiu fără semne

 S-a spus… Poetul e un donator de sânge la spitalul cuvintelor (Blaga), iar poeţii sunt inima umanităţii (Eugen Ionescu)… Poetul este un evocator, când îl înţelegem, suntem tot aşa poeţi ca el. Poeţii sunt doar interpreţi ai zeilor (Socrate)… Poezia? O filosofie caligrafică… Poetul este un domn în ţara visului (Heinrich Heine)… Așadar, poezia nu e o acumulare de emoţii, ci o evadare de emoţii. Ea este creaţia ritmică a frumuseţii în cuvinte. Poeţii sunt oameni care  şi-au păstrat ochii de copil. Poezia este arta de a face să intre marea într-un pahar.  Nichita Stănescu credea că trebuie să punem şapte coroane nu pe capul poetului, ci pe verbul versului, pentru că poezia este o stare de spirit, e o prietenie durabilă. Poezia este spunerea Fiinţei… este fondarea fiinţei prin cuvânt (Martin Heidegger)… Desenul din titlul rubricii noastre îi aparține domnișoarei Erica Oprea…

 

    1.Puiu  JIPA

     Jipoeme

 

 

 

1.

paharul din care
nu ai mai băut
a înflorit
azinoapte
(azi noapte)

2.

pe strada aceea
cît se poate de neagră strada aceea
doar pașii tăi lăsau în urmă
pagini de zăpadă
(nescrisa carte despre
ninsorile neninse niciodată)

3.

singurătatea ta
mă-nconjură
ca un surîs
al nimănui
(palatitudine)

4.

cînd te-am visat
întîiași dată
tu
nici măcar nu te născuseși
(lol ită)

5.

și ne-am pierdut atîtea nopți
necăutîndu-ne
(ruletă)

6.

și depărtarea
mi te face albă
(nălucă)

7.

Io am dat cu mătura
dincolo de negură
albă negura
grele șalele…
(vai de șele, vai de peruzele…)

8.

am să te uit
cînd voi avea de cînd
și-am să te iert
cînd voi avea de ce
(început de decalog)

9.

înainte am visat
apoi am dormit
și tot așa
pînă n-am mai știut
cum a început
( și nu și nu
viața nu e vis)

 

 

 

    2.Mircea DRĂGĂNESCU

          Poezii de când eram mai tânăr

 

 

 

1.

Animalul micuţ

Te văd şi îmi vin în cap

Tot felul de chestii inteligente

Sunt drăguţ nu cu părul meu

Ciufulit şi cu ideile mele

Scânteietoare

Aş vrea să îţi plac

t

Iţi cerşesc această simpatie ca

Pe o eternitate a mea

O eternitate la îndemână

Ce altceva mai pot spera acum

La această vârstă ingrată

Decât o simpatie din partea ta

Femeia mea unică

Femeia mea multiplă

Experimentul meu capital…

 

2.

* * *

Amprentele privirilor tale

Fumegau încă

Dulci rotocoale de fum

Mă înălţau la cer

Și rămânea doar câmpia

 

Ca un cearcăn proaspăt

Și verde

Şi rămânea doar

Cerul ca o proaspătă

Albastră astâmpărătoare

De sete picătură de

Apă…

 

3.

 

Ochilor tăi

 

Privirile tale mă circumscriu

Îmi este teamă ca ridicându-mi

Privirea spre ele să nu

Cad peste ghizdurile

Ochilor tăi

Nu aş şti să înot în

Apa prea tare

Nu aş şti să plutesc

In aerul prea pur

Ar trebui poate să

Deprind mersul pe

Valuri…

 

4.

 

Tehnici de dispariţie

 

Mă uit la tine şi tu

nu exişti

Te ascult şi începe să adie eternitatea

Eu nu mai sunt

nu mai…

sunt un copac un copac.

Eu nu mai sunt!

Draga mea gândeşte-te, am existat oare?

Spune – exişti!

şi eu voi exista!

Gândeşte-mă doar!

Gândeşte-mă doar…

Tu

inexistentă ca eu să exist…

 

 

 

 

 3.Constantin CIUCĂ 

         Cele mai frumoase poezii

 

 

 

 

 

1.

Execuții particulare

După ce ea pleca
el își tăia capul
sau se spânzura.

Și stătea mort.

Si numai atunci începea sa bea din clondirul cu vin
când, uitând-se pe cărare,
i se părea că deslușește în depărtare
apropiind-se
condurii care lăsau în praf
urme carmin.

Și atunci repede,
le dădea ordin servitorilor,
în secret,
să pregătească camera și corzile viorilor
pentru menuet.

2.

O execuție neterminată

Se făcea dimineață,
și se făcea seară
iar eu încă dădeam din picioare
într-o spânzurare neterminată
uitată
la jumătate.

3.

Nu mă mai

Nu mă mai chema
și nu mai trimite șerpii din flaut
să mă încolăcească;
nu mai inventa drumuri
spre nicăieri.
între noi a rămas o verighetă de vânt
în pustiu
și oul de gips al singurătății
pe care sorele a început
să-l clocească.

4.

O distanță

In golul piciorului tău
ca într-un cuibar ochiul meu se strecoară
să își facă orbită,
în mâinile-ți făcute căuș
se lasă inima mea potrivită.

Tu atingi crângul cu inima mea,
calci verde cu ochiul meu căprui
iar eu sunt singur
ca un lucru privit cu ochii orbi
ai nimănui.

 

 

   4.Erica OPREA

                         Lecția de zbor

 

 

 

 

 

1.

Arhivă

Nesfârșite ascunzători
sunt cuprinse în tine,
sertare cu chei pierdute
și uși tocite de vreme

străpunse din când în când
de o rază de lumină
sau idee. Intuiesc
contururile interiorului
tău, degetele mele dau
la o parte, pe neatinse,
praful din cotloane.

Nu e încă vară, e vremea
să mai așteptăm, să nu lăsăm
frigul să intre sau vreo
înșelătoare dogoare
s-aprindă hârtiile prea vechi,
urmele încă proaspete
de vopsea.

Trasăm întâi o
formă, un exterior
delimitativ, un clopot
de sticlă prin care
să putem privi liniștiți.

2.

Oraș împrumutat

Se suprapun
straturi peste straturi
în orașul de-mprumut,
istoriile vin de-a valma
cu fiecare înaintare.

Acolo, o revoltă.
Aici, îngândurați și
tineri martiri, mai
încolo zâmbete cu
subînțeles sau câte o
idee fixată pe pielea
aspră a lui Cronos.

Sunt mulți. Nu-i vezi
pe toți, dar știi că sunt
și de-ai tăi, cu acea
privire un pic prea
însetată, cu dilema
rămasă prea adânc în
gene. E momentul
să încremenești pe o
bancă, să asculți prin
fiecare clipă și să fii.

Prin tine trec
straturi de istorie
în orașul de-mprumut.

3.

Confesiune

 

Mărturisesc

fapte bune

în fața

oglinzii

ca să o spăl

de atâta eu.

Vreau

să-i dau

un exemplu

de frumusețe

interioară,

exterioară

și centrală,

prin negație.

Mișcarea

NUNU

ar trebui

să mă

definească

drept

notă de subsol

a unui manifest

plin

de apariții,

dar extrem

de nehotărât.

Oare…?

 

4.

 

Retrospectivă

 

Expoziție

de stări și întrebări

etichetate,

semnate,

analizat filosofic

pe simeze

puțin cam șubrede.

Ascult o voce

spartă

de știe-tot

oferind gratuit

verdicte

cu privire

la consistență,

calitate,

concept,

compoziție și

câte și mai câte.

Nicicând arta

de a fi

nu a fost

mai discutată.

 

 

 

   5.Constanța POPESCU

                         Lacrimi rescrise

 

 

 

1.

Un semn

Cuvintele mă leagă cu mâinile la spate,
să nu mai șterg ploile, frunzele, iernile,
neașteptate daruri trimise gata împachetate,
pe chipul inocenței ascunse demult.
Vorbele mă spală de tristețe,
te chemă în josul cascadei
unde anotimpurile se sparg în sunetul ploii din noi…
Nebunia curge și oprește timpul,
îmi spală privirea de neputința
durutei cicatrici de pe chipul miresei din vis
și apa cerului mă curăță de păcate
într-un eden de poveste…
Tu mă atingi cu degete ude, din vara tandră
a așteptărilor din noi.
Nu spun nimic, doar crucea îmi luminează
intrarea în biserici mute
unde eu și tu așteptăm un semn.

2.

Zilele cu soare

Am învățat să construiesc poduri,
peste anotimpuri, peste dureri,
peste nopți și peste colecția de amintiri.
Toți suntem acționari la lucrarea celestă,
care ne obligă să trecem
cu mâna întinsă, să cuprindem bucuria
și o așternem sub pașii nesiguri,
bolnavi când se termină primăverile.
Am învățat să urc scări
prin timp…
tot mai aproape de perfect
am curățat zilele și nopțile tapetate
cu povestea din care ai lipsit…
Am întins mâna și mi-ai cuprins visul
din care se hrănește bucuria că exiști.
Tot mai aproape de cerul tău,
îmi fac așternut din zilele cu soare
care îmi vor lipsi o veșnicie…

3.

Și bucuriile se sparg în cioburi

Am învățat să ascult tăcerile
ochilor cu pleoapele plecate,
mâinilor împreunate, care așteaptă,
în carapacea fără anotimp…
e muzica interiorului în care inima,
celebrul dirijor se supune dorului.
Florile pictează diminețile în miresmele
copilăriei amprentate pe iris.
Facem pași de vals și plutirea e zbor,
înălțare, acolo unde doar gândul ajunge
și-ntinde mâna la stele,
Am învățat să aștept cu pașii cuminți,
aliniați în fața dorinței,
lipită de tine ca o ploaie de vară
timidă și tandră.
Eu mă strecor printre tristeți și am menirea
să pictez din ele poeme cu care construiesc
miracole, tulburătoare vise.
.Ai văzut câte cioburi au bucuriile când se sparg
și te rănesc că ai uitat cuvintele?

  1. Ștefania PAVEL

       Poezia la 16 ani…

  

 

 

 

 1.

 Calea de mijloc

 

Dorm nopțile cu tine

Încolăcite în îmbrățișarea ta inegală

În care grija se distribuie neuniform.

Dorm adânc, ca și cum tu ești somniferul lor preferat

Și nu se pot trezi

Cât timp te simt în apropierea lor,

Cât timp respiri lângă ele.

Dorm pe viața ta,

Dar asta nu pare să le deranjeze,

E de parcă incomoditatea ei

E singurul lucru pe care îl cunosc,

În comparație cu tine,

Care știi că dacă ai înceta să exiști

Și, în schimb, ai începe să trăiești,

Ființa ta ar îngreuna prea mult aerul,

Făcându-l aproape imposibil de respirat

Pentru oricine altcineva

În afara de tine,

Iar asta ar trezi prematur nopțile,

Amenințându-le întunericul,

Așa că te mulțumești doar cu existența

Fără a te opune în niciun fel

Acestei căi de mijloc

Aflată între viață și moarte.

 

Te gândești că,

Până la urmă, încă nu e azi,

Deci la ce bună graba

De a te trezi

Și de a trăi?

Încă nu e azi,

Deci de ce să te gândești

La cum vei supraviețui

Și zilei de mâine?

 

Nu te grăbești să decizi când

Și prin ce parte

Să părăsești calea de mijloc

În care ai stat atât de mult,

Așa că le permiți nopților să mai doarmă,

Încă puțin,

Încolăcite în îmbrățișare ta inegală

De om care există

Doar pentru a fi purtat de vântul care îl duce,

Cu fiecare zi ce trece,

Din ce în ce mai aproape

De drumul pe care toți îl evită.

 

2.

 

Înlocuiri 

 

 

Ai început

Prin a înlocui ceaiul cu cafea

Și ai observat că asta

Te ajută să îl uiți complet pe cel dintâi,

Cu tot cu aroma sa

De trecut ce se dorea a fi neant,

Dar, ca orice om

Care gustă pentru prima dată

Din libertate,

Nu ai știut unde

Și când să te oprești,

Așa că ai continuat

Să înlocuiești cămășile cu tricouri,

Patul comod care te apăra de oboseală

Pe timpul nopții

Cu pământul rece care te ține captiv,

În timpul unei nopți

Fără oră de închidere,

Într-o inconștiență mult prea lucidă;

Secundele de trai

Le-ai înlocuit cu ore întregi de moarte

În ceea ce credeai că va însemna sfârșitul

Acestui ciclu vicios

Și al multor lucruri

Până de curând ținute într-un recipient de sticlă

Aruncat undeva în debaraua minții tale.

Ai crezut că înlocuindu-te pe tine

Cu creația robotică a altcuiva

Totul se va rezolva,

Iar cafeaua îți va deveni din nou ceai,

Numai că,

În timp ce încercai să înlocuiești

Și continuitatea

Cu sfârșitul…

 

  1. Costel STANCU  

    Ochiul din palmă

 

 

 

1.

 * * *

pe strada libertății

– unde locuiesc eu –

într-un bloc

la etajul IV

cineva ține

pe balcon

în colivie

un canar

eliberează-l

sau mută-te

pe altă stradă

îi strig

dimineața

înainte de a pleca

la serviciu

ce știi tu

nebunule

despre păsări?

mă întreabă el

află că i-am

dat drumul

de multe ori

dar tot aici

se întoarce

tu nu faci

seară de seară

la fel?

hai sictir

mă gîndesc

serios

la un schimb

de locuință

aștept propuneri.

2.

 Altă prostioară

Iubita mea e serioasă.

Ea cîntă în corul oraşului.

Seara, după ce pleacă la repetiţii, eu, afonul,

mă duc la crîşma din cartier

-cleioasă ca o ureche muzicală nespălată-

şi scriu poezii de dragoste

pentru cine se nimereşte.

Îmi iubesc femeia, dar asta

nu mă împiedică să-i fiu (ne)credincios

ca un cîine. Şi, slavă cerului,

ocazii se ivesc destule chiar şi pentru un poet

(ne)talentat cum sînt eu. Dar ce nu poţi obţine

acolo, la crîşmă, în schimbul unui manuscris

făcut pe genunchi?

O votcă, o jartea, o clanţă sau măcar

o giugiuleală păsărească de ziua a opta…

Uite, aşa îmi petrec eu timpul pînă către

miezul nopţii, cînd mă întorc acasă cu puiul

de căţea al vinovăţiei scîncindu-mi

în buzunarul de la piept.

La ora aceea, iubita mea doarme dusă,

mă strecor tiptil în pat, mă lipesc

de şoldul ei îngheţat ca o banchiză.

Şi, ca întotdeauna înainte de culcare,

îmi fac cruce şi îi mulţumesc lui Dumnezeu

că nu mi-a dat voce.

Altfel, aş fi cîntat şi eu în corul oraşului.

3.

 ***

între mine şi Dumnezeu –

albul primejdios al hîrtiei,

martorul care a jurat strîmb

gîndul morţii –

mai neliniştitor

decît un pian transparent

scriu

ouăle se răcesc în păsări.

4.

 ***

O broască vie

în gura şarpelui mort

– dragostea mea.

Momeşte-o tu să iasă dacă poţi,

arunc-o înapoi în baltă

şi vei vedea cum,

de atîta fericire, ea îţi va scrie numele,

cu valuri albe, pe întinderea apei.

Femeie, întreaga noapte am căutat

o literă în părul tău

şi el mi s-a fărîmiţat între degete –

pămînt uscat.

Acum e linişte. Aprindem focuri la miazăzi,

jocul infidel al umbrelor te înspăimîntă.

Vrei să te ascunzi. Nu-ţi fie teamă.

Dumnezeu se va preface

că uită în urma lui

o fereastră deschisă.

  1. Ioan VIȘTEA

 Hamlet și gardianul

 

 

 1.

Sfârșitul serbării

familiei Stoiciu, tocmai aflată într-o prelungită vacanţă.

Alviţele ne-mpreunau aleile cu barba.
Deveneam ai vacanţei în curs prozeliţii.
Nebunul cu fluierul păzea cu sfinţenie iarba,
să n-o atingă, cu tălpi de ciută, moi, îndrăgostiţii.

În mansarde ploua. Trăgeam cu singurătatea în ciori.
Tot anul ne împinsese de la spate nevoia.
Pe cărţile poştale aplicam de un leu lipitori,
şi ne tratam cu verdele pădurii paranoia.

Familia Strauss amorsa în boschete fanfarele.
Pe terase, democraţia se îneca în alcool.
Oxida pe alămuri cerul gurii şi soarele,
furat de chelnerii în frac, cu protocal.

Se vindecau încet reumatismele, occipitalul şi pleura,
când urşii intrară-n oraş jucând giamparalele.
Dimineaţa, au confiscat ţiganilor murele, zmeura
şi ne-au suit în primul tren de seară geamantanele.

2.

Portretul artistului la bătrânețe

Poeţilor generaţiei mele

Este al timpului ce dezvăluie
cursul zilelor, nopţilor, ajuns la vărsare,
unde tu stai pe o scară de apă
aşteptînd să vină ultima glaciaţiune…
Se schimbă coaja şi lemnul, înţelesul ori felul privirii
şi tot ce-n afară e primenire, cerc după cerc
adăugat patimei aceleiaşi creşteri,
nu-s decît vene îngroşate la tine pe tîmple şi braţe.
Începi să înnumeri pe degete, spui vorbe neînţelese
şi apoi zici „pardon!”. Propoziţiile tale
seamănă unele cu altele şi încep cu cuvîntul „cîndva”,
cu toate că vei tăgădui că ai avut vreodată douăzeci de ani,
că vreodată ai pus semne distincte-n ferestre
pentru adierea de seară
şi energiile tale mişcau Carul Mare
prin grohotişurile Lunii.
Nu vei recunoaşte decît muzica stelelor.
Încet-încet, te vei dezice de toate
declaraţiile, comploturile, asasinatele, loviturile, păcile,
de Calul Troian, khmerii roşii, mujahedinii şi excesele stîngii,
de cei cîţiva papi şi mai mulţi preşedinţi
pe care cu onoruri i-ai petrecut la groapă.
Ca Pilat vei avea de curate mîinile tremurătoare
în stare doar să mîngîie aceste creştete acoperite cu puf
ce nu-i sigur că sînt urmaşii urmaşilor tăi,
deoarece ei ştiu ce vor şi încotro se îndreaptă
de la prima udătură a faşei,
în timp ce ţie douăzeci de secole nu ţi-au adus
măcar o singură certitudine…
Şi unul din ei privind cum recompui
pe tastatura ultimei generaţii de calculatoare
semnele runice, cuneiformele, sanscrita,
cum stai de vorbă cu vîntul în limba sicomorilor,
va spune: „Priviţi numai ce caraghios e bătrînul!”.
„Daţi-i pace, va zice un altul, nu vedeţi că e cu capul în nori?!”,
pînă ce norul va porni să se scuture,
fapt care lor nu le va spune nimic mai mult ca o aversă teleprogramată,
însă asta-ţi va aminti de o ploaie torenţială pe lacul Garda
pe vremea cînd vă învecinaţi cu Republica de la Salo
şi-un mic şoarece rodea în vitrină caşcavalul de ipsos.
Întocmai ca atunci vei apuca vîslele leneşei bărci,
vei vîsli, vei vîsli cu aceeaşi fervoare
cu care altădată dirijai un cor de inimi sub calota de gheaţă
şi numai după ce barca va atinge malul opus,
totul în urma ta va intra în normalitate…
Încă de-ai putea să auzi cum un munte de sare
cicatrizează pe urma-ţi locul unui nor scuturat!

3.

Aprilie mă-njunghie de moarte

Aprilie e-n lume luna de popas
a ierbii care-ncearcă să prindă rădăcină.
Rămîn alarmele din inimi fără glas;
vechi răni se-nchid sub pansamente cu lumină.
Aprilie e luna ce pune rămăşag
că înfloresc ninsori şi-n ramuri, muzicală, guşa,
aprinde ceruri după ceruri cînd strigă „Guten Tag!”,
nopţile strînse-n îngustimea orelor cu uşa.
Aprilie e luna de somaţii şi proteste.
Agită clorofila pancarte verzi şi nebăgată-n seamă,
lasă-n cutiile poştale scrisorile agreste,
cu semnătura păpădiei cît o scamă.
Acum, se dăruiesc mulţimii saltimbancii.
Din leagănul placentei rostesc copiii întrebări letale.
Nori grei se îmbulzesc în streşini să calce cu bocancii,
zăpada mieilor de sacrificiu şi petale.
Aprilie mereu mă-njunghie de moarte.
Prind aripi şi volute îngerii dilii.
Tăişul frunzei carnea de suflet îmi desparte,
ca bisectoarea între ce-a fost şi ce va fi.

4.

Și cum, deodată, noiembrie vine

La Mahala, încet, încet,
înșelătoarea toamnă ne vine de hac…
Sori dulci se preling din borcanele cu dulceață;
un rîu de rubine clipocește anemic sub teasc.
Picior peste picior, în șezlong, în hamac,
vezi cum sîmbăta asta țața Manda împarte pomană,
– o să țopăie beată de fericire pe șine! -,
cum grădina vrea să iasă în șosea, lovită de mană,
și cum, deodată, noiembrie vine…
Nori grei, sinucigași, stau gata,
să-și taie-n streașina coclită beregata.
Vecina vinde țuică din prune la poartă.
După ce dă cu var sticlos în cerdac,
jumătate de Lună cade prin bozii ca moartă.
Țărani întorși de la bufet,
înumără de frunză rară ori de fîn cîștigul.
Sîrmele de curent, cosașii, graurii tac.
Trenul oprit în haltă,
debarcă din munți navetiștii și frigul.

 

    9.Iuliana  CAZAN

               Întrebări din nopțile târzii

 

 

 

 

 1.

Pe gene îmi scriu zorii regretele zilei de ieri.

Pe încheieturi am prezența zilei de azi.

În inimă, dorul constant de tine care mă face să trăiesc.

Pe limbă, poftă de dulce, chiar în zi de post.

În minte, păcatele unei femei îndrăgostite.

Pe buze am numele tău (tot un fel de păcat).

În piept, pofta renăscută de viață.

Pe tălpi am neliniște.

Pe degete, dichis.

Pe unghii, roșu carmin.

Pe coapse, dresuri.

În palme, sufletul pe care ți-l dau la developat în fiecare zi cu soț.

În zilele fără soț, facem dragoste.

2.

Port un dor nebun în piept a tot ce n-am trăit încă,

a tot ce n-am simțit încă,

a tot ce n-am văzut,

a tot ce n-am putut încă să scriu.

Port pe piele o nerăbdare vulgară,

care tânjește să fie arsă de soare,

care vibrează-n vârful degetelor,

care m-ar plimba zilnic de nebună pe Calea Victoriei

dimineața devreme,

la ora apusului sau noaptea târziu.

Port în mine dorințe excesive,

poeme neterminate,

săruturi neîmplinite

și toate armurile purtate de suflet.

Port între picioare dragostea ta,

poezia și erosul.

3.

Toate poeziile nescrise.

Toate răsăriturile care s-au topit în dimineți târzii.

Toate săruturile tânjite și neîmplinite.

Toate sentimentele reprimate.

Toate emoțiile simțite & trăite la superlativ.

Toate plimbările pe Calea Victoriei.

Toată iubirea din mine pentru tine.

Toate visele cu tine.

Toată lumina din suflet.

Toată nerăbdarea din piept.

Toată dragostea (mea) de București.

Toate întrebările din nopțile târzii.

Toate poemele despre tine.

Toate – brodate pe sufletul meu, pe tot ce e mai femeie în mine.

4.

Îmi doresc să-mi pierd mințile

Să mă neglijez

Să mă uit

Poate așa voi fi o cauză bună de iubit

Poate doar așa te voi atinge cumva

Cu singurele fărâme de viață din mine.

Nu mă privi așa.

Nu-mi vorbi despre educația atingerii.

Singurele mele superputeri sunt mâinile mele translucide

Și tu știi.

Doar acum poți vedea prin mine

Doar acum când sunt bolnavă de iubire.

Doar acum când

Respir, Sărut, Iubesc, Gândesc, Iert, Privesc și Văd

Cu mâinile.

  1. Teodor Constantin BÂRSAN

            Poetry

 

 

 

 1.

puta vida, puta muerte

in the subway

someone, somewhere is waiting to get home

to see a beautiful smile

to get off the bad trip of reality

and delve into the bitter sweetness of herbs

hermosa vida, maldita muerte

eyes deep down

looking somewhere

far

never

now

never

here

white knuckles holding on tight

to lost dreams

or unrequited love

coke bugs crawling undernearth

the silky skin

of a young woman

eyes bulging

with despair

or deep inside the skull

with resignation

in the train

that takes us to and fro

we all seem

at times

like dumb cattle

unfortunately

or not

the train never stops between stations

at the destination there is one

who awaits for us all

with open arms

death

Beyond all cliches

God wants a word with us

but it seems

we re always on some neverending fucking strike

always mumbling to ourselves

puta vida, puta muerte

2.

 of mice and me

 I remember

I remember

my mom used to put these

traps

for pesky little mice

in the oven

cardboard pieces with strong glue

now and then

a mouse would get trapped

I would take him outside

and,,

and just before I’d hit smash his back

watching blood

gush out

Id have an existential talk with it

“Say whats your raison de vivre” Id ask

with a sanctimonious tone

Id watch it squirm

its little legs caught in glue

seared flesh

and burned fur

the inquisition would go on

and on

until I had either some insight or

tears pouring down my cheeks

right then, right there

death would come.

I think now,

I do the same thing with myself

at night

its only death doesn’t come

its just sleep

and it goes on and on

and on

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Contact / Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]
MedcareTomescu romserv.jpg hymarco

CITEȘTE ȘI

Metex oneminamed Gopo
kiss2025a.jpg dsgmotor.gif
novarealex1.jpg ConsultOptic memco1.jpg
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media