kiss2025a.jpg Euroguard 	oneminamed_nav.gif dsgmotor.gif

6 modalități eficiente pentru creșterea vânzărilor în business, în acest an

Pandemia de coronavirus a fost principalul catalizator al dezvoltării vânzărilor online. Multe companii care nu s-au gândit înainte de pandemie să treacă la comerțul electronic, acum sunt nevoite să-și diversifice sursele de profit și să treacă cel puțin parțial, pe Internet.

Statisticile arată că la nivel gobal vânzările prin intermediul comerțului electronic au crescut substanțial. Tot din cauza pandemiei, retailul a trebuit să-și schimbe în grabă strategiile și să caute noi abordări pentru a-și păstra clienții.

Cele mai eficiente 6 modalități pentru creșterea vânzărilor în business în acest an sunt următoarele:

1. Elaborează un site de prezentare

Pentru a avea cea mai solidă strategie de a crea un portal de vânzări de succes este indicat să apelezi la un serviciu profesional de creare site de prezentare, iar apoi să folosești acțiuni de marketing pentru a crește volumul afacerii.

2. Aplică marketingul companiei

Acesta este un instrument prin care îți poți crește vânzările și obține profit. Ideea este de a avea activități de marketing bine intreprinse, pentru că doar acestea măresc enorm potențialul de vânzări.

Lucrurile nu sunt chiar simple, trebuie să știi modul în care să gestionezi în mod optim cererile, cum să abordezi serviciul de clienți, cum să comunici fără probleme cu toți cumpărătorii, ce produse și ce servicii de calitate le poți oferi.

Dacă clienții nu vor primi răspunsuri eficiente, este posibil ca vânzătorii să nu poată închide tranzacțiile iar procesarea comenzii să fie întârziată. Prin urmare, activitatea de marketing este importantă, ea trebuie planificată cât mai bine, pentru ca banii să nu se piardă în zadar.

Marketingul companiei este în general concentrat pe rezultate pe termen lung. Merită să-ți planifici unde vei dori să ajungi cu cifra de afaceri într-un an sau chiar în 2-3 ani. Acest mod de gândire pe termen lung este o direcție bună pentru firma ta.

Foarte important este să alegi cele mai adecvate instrumente de marketing pentru a obține cele mai bune rezultate pe termen lung. Poți folosi de exemplu instrumente SEO și instrumente de marketing de Conținut plătite sau gratuite, ce îți fac munca mai ușoară. Acestea sunt cruciale pentru proprietarii de site-uri web, site-uri de prezentare și magazine online. Investește în SEO pentru a îmbunătăți poziția site-ului web în rezultatele căutării Google. Și aici ai nevoie de răbdare, pentru că efectele se observă în aproximativ 3-6 luni.

3. Folosește programele de loialitate pentru a avea clienți fideli

Loialitatea clienților ajută la creșterea afacerii. Prin programele de loialitate îți poți recompensa clienții care îți prețuiesc serviciile. Acestea pot include cupoane, reduceri sau alte strategii esențiale pentru asigurarea loialității clienților. În acest fel se pot crește veniturile prin achiziții repetate. De asemenea, se pot atrage noi clienți, se pot menține clienții actuali, îndemnându-i să facă mai multe achiziții și chiar să devină susținători ai mărcii.

4. Promovarea afacerii prin influenceri

Mai multe rețele sociale au devenit platforme serioase de promovare a mărcilor și a produselor în business. Comercianții cu amănuntul folosesc platforme precum Instangram, Facebook, TikTok pentru a influența obiceiurile de cumpărături ale utilizatorilor. Ei apelează la influenceri pentru a-și promova site-ul web sau magazinul online.

Un influencer este o persoană urmărită de mii de utilizatori și deci care ar avea puterea să le influențeze deciziile de cumpărare, datorită relației sale cu publicul. Prin lucrul cu o astfel de persoană se poate atrage trafic către magazinele online și se pot crește achizițiile. Ideea este de a alege un influencer potrivit pentru produsele tale.

5. Vânzarea omnicanal

Prin abordarea acestei strategii de marketing se poate îmbunătăți experiența clienților, se crește traficul și vânzările, se îmbunătățește calitatea datelor colectate și se mărește loialitatea consumatorilor.

6. Vânzarea prin anumite platforme de tranzacționare online

În prezent, ai două variante: îți poți vinde produsele prin propriul magazin online (suportând costurile din fazele inițiale) sau le poți vinde fără a lansa propriul magazin online, folosind însă platforme de tranzacționare online. Una dintre cele mai populare platforme, datorită numărului mare de utilizatori, este Amazon, care îi ajută pe antreprenori să-și dezvolte baza de clienți, să-și promoveze produsele, să facă tranzacționări fără costuri mari de marketing, să livreze produsele în peste 100 de țări de pe glob.

Distribuie:
Contact / Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]
MedcareTomescu romserv.jpg hymarco

CITEȘTE ȘI

Metex oneminamed Gopo
kiss2025a.jpg dsgmotor.gif
novarealex1.jpg ConsultOptic memco1.jpg
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media