Imaginează-ți următorul scenariu: ai o comandă mare de print. Materiale publicitare pentru un eveniment ce are loc în Târgoviște. Trebuie sa listezi sute de flyere, zeci de bannere și să personalizezi diferite obiecte ce urmează a fi date participanților. Ajungi la birou dimineața devreme pentru a reuși să onorezi la timp comanda. Dar nu listezi 20 de flyere că imprimanta te-a lăsat.
Astfel de probleme se pot întâmpla oricând. Deși echipamentele unui centru de print sunt profesionale și în Târgoviște găsești cele mai bune astfel de centre, defecțiunile pot apărea în orice moment. Și nu este nimeni vinovat pentru asta. Ce faci într-un asemenea moment?
4 opțiuni care pot fi încercate atunci când exista probleme cu imprimantele
Într-un astfel de moment, emoțiile pot deveni foarte intense. Pare că nu există soluții și singurul scenariu plauzibil este acela că nu poți termina la timp comanda clientului. Acesta va fi nemulțumit, iar veștile că afacerea ta nu este demnă de încredere fiind lipsită de orice profesionalism vor circula repede. Primul pas este să te liniștești. Iar apoi să aplici una, sau mai multe, dintre soluțiile de mai jos.
- Restartează imprimanta – deși pare clișeic, butonul de turn on / off funcționează destul de des. În multe momente, restartarea dispozitivului poate salva situația. Poate nu s-a făcut bine un contact, poate a rămas ceva blocat, poate imprimanta a rămas prea mult timp în stand by. Sunt câteva motive pentru care imprimanta să nu mai funcționeze bine, dar să-și revină la o restartare. Aceasta este cea mai ușoară și rapidă soluție pe care o poți încerca.
- Închiriază imprimantele. Dacă dispozitivul nu și-a revenit după restartare, atunci ar fi bine să te gândești la o altă opțiune. Există firme, precum cei de la Atlas Corporation, care închiriază astfel de echipamente. Poti sa vezi aici imprimante de închiriat la prețuri accesibile și alege ceea ce ai nevoie. Ei sunt furnizori pentru o gamă largă de produse și oferă chiar și service. Într-un moment de cumpănă, închirierea unei imprimante este o soluție optimă și rapidă. Ia în considerare scenariul în care reușești să onorezi comanda ta cea mare, iar clientul va fi mulțumit de punctualitatea și profesionalismul tău și al afacerii tale. Pe viitor va dori să apeleze tot la tine deoarece știe că poate avea încredere. Sau te poate recomanda. Ceea ce ar fi de dorit, nu-i așa? Atunci ia în considerare această opțiune.
- Service – dacă termenul limită pentru finalizarea comenzii nu te împinge de la spate, poți apela la un service pentru imprimante și alte astfel de dispozitive. Poate problema nu este gravă și un specialist te poate ajuta rapid. Un avantaj al faptului că apelezi la un service este că obții un diagnostic oficial și ți se prezintă cele mai bune soluții de la cineva care știe ce face. Dacă, totuși, timpul nu este prietenul tău în acel moment, închirierea unei imprimante rămâne soluția ideală.
- Achiziționarea unei imprimante – și aceasta este una dintre opțiunile pe care le poți lua în considerare dacă bugetul firmei tale este consistent. Imprimantele bune și foarte bune care sunt necesare într-o afacere de tip centru de print sunt costisitoare. Dar dacă îți poți permite pe loc să cumperi o imprimantă nouă în locul celei ce s-a defectat, atunci poți tinde spre această soluție.
O asemenea situație problematică nu este deloc un lucru plăcut. Dar o poți întâmpina oricând. Oricât de perfomante sunt imprimantele pe care le-ai ales atunci când ai construit afacerea, la un moment dat vor avea o defecțiune. Asta pentru că niciun obiect nu este de ținut pe viață. Dar important este să nu te îngrijorezi prea tare. Există soluții practice pe care să le aplici și cu siguranță cel puțin una dintre ele îți va permite să-ți continui munca. Trebuie doar să decizi care este cea mai benefică în momentul respectiv.
Sursa foto: freepik.com