Lărgirea la patru benzi a tronsonului de drum Bâldana – Titu a fost asumată de Guvernul României în memorandumul semnat la instalarea Renault la Titu. Compania franceză a cerut atunci asigurarea unei infrastructuri de calitate pentru a permite traficul greu şi transportul echipamentelor, pieselor şi componentelor. Promisiunea statului roman a fost făcută în 2007, dar proiectul lărgirii drumului nu s-a materializat. Recent, premierul Victor Ponta a promis la o vizită în județul Dâmbovița că drumul va fi prins în bugetul anului viitor: “Autorităţilor locale le-am dat şi vestea bună că anul viitor avem finanţarea pentru drumul care leagă Bâldana, Titu şi, după aceea, Găeşti, de drumul care e deja modernizat, pentru că infrastructura e importantă pentru oamenii de aici şi pentru companii.” a precizat Ponta.
În cursul acestui an, deputatul de Titu, Ionuț Săvoiu a purtat o corespondență oficială cu ministrul delegat pentru infrastructură, Dan Șova pe subiectul finanțării cu prioritate a acestui proiect. Șova a fost prezent trecută aceasta în județ, unde a evaluat situația tronsonului Bâldana – Titu.
Conform unui anunț de intenție al CNADR pentru licitarea lucrării din 2011, lărgirea drumului de la Bâldana la Titu ar însemna lucrări pe distanță de 22 de kilometri, construirea de patru poduri noi si reabilitarea altor trei, amenajare parcare, lucrari de colectare și evacuare ape, plus terasamente. În 2011, lucrarea era estimată la peste 130 de milioane de lei. Tot conform acestui document, lucrearea nu poate fi împărtiță în mai multe loturi, iar perioada de implementare era de 1 an de la adjudecarea contractului.
da, daaa…, mai taie din ele, dă’le dracului!
cum ne’a învăţat cetaţeanul turmentat :D)))))