În şedinţa Consiliului Local Târgovişte din 25 iunie, se va supune la vot modificarea organigramei Primăriei Târgovişte prin înfiinţarea Direcţiei Management Proiecte. Direcţia se va ocupa exclusiv de implementarea proiectelor cu finanţare europeană.
O parte din personalul care lucrează pe aceste proiecte era încadrat la Direcţia Tehnică, altă parte la Direcţia Urbanism. Cred că este o modalitate ineficientă de a implementa şi a urmări care se cifrează la 369 de milioane de lei. Avem POR 2014 – 2020 pentru care ghidurile vor apărea si vor începe alte proiecte pe axele de finanţare, toate acestea reclamând, în opinia executivului, înfiinţarea direcţiei, a precizat primarul interimar Cristian Stan.
Noua direcţie va avea 27 de posturi: 16 preluate de la Direcţia Tehnică si 11 posturi nou înfiinţate. Două funcţii vor fi de conducere. La acest moment Primăria Târgovişte are pe lângă funcţionari şi 10 persoane încadrate cu contract individual de muncă, care lucrează pe aceste proiecte cu finanţare europeană.
Pai in loc sa externalizam serviciile, cum ar fi normal si eficient, pentru a de-sugruma bugetul, infiintam noi directii. D’aia nu sunt bani la buget, d’aia nu se poate face nimic. Politici de stanga, de. In plus mai sunt niste clienti politici care n-au de munca. Vai de noi
Unde aplic…sau sunt deja ocupate posturile.?