kiss2025a.jpg Euroguard 	oneminamed_nav.gif dsgmotor.gif

Propuneri importante ale președintelui CJD, Corneliu Ștefan, pentru Planul Investițional de transport

Guvernul pregătește Hotărârea pentru aprobarea Planului Investițional pentru dezvoltarea infrastructurii de transport pentru perioada 2020-2030.

Planul va fi transpus la nivelul întregului teritoriu pe care unitățile administrativ teritoriale îl au in administrare în cadrul Planul Investițional. Documentul va prioritiza investițiile, constituind o condiție favorizantă în vederea noului cadru financiar multianual, constituind și o actualizare a strategiei de implementare a Master Planului General de Transport al României. Până pe 12 decembrie autoritățile publice sau persoanele fizice au putut face amendamente și propuneri la Planul Investițional. Pentru județul Dâmbovița, președintele CJD, Corneliu Ștefan a propus:

– Introducerea Municipiului Târgoviște în rețeaua primară de transport, având în vedere că Zona Urbană Funcțională a reședinței de județ depășește 150.000 de locuitori. Ca atare, criteriul de conectivitate trebui redefinit astfel încât să vizeze Zonele Urbane Funcționale.

– Respectarea Master Planului General de Transport al României, așa cum a fost aprobat în 2016, astfel încât DN71 să figureze în Planul Investițional ca drum de conectivitate socio-economică pe întreaga sa lungime, de la Bâldana la Sinaia, și identificarea distinctă a acestuia pe hartă, precum și în tabelele aferente Planului investițional. În consecință, acest lucru necesită și reintroducerea lărgirii la 4 benzi a DN71 pe sectorul Bâldana – Târgoviște.

– Traseul Drumul Expres București – Târgoviște să figureze, distinct, ca rută  de tranzit rapid a actualelor drumuri naționale din zonă.

– Drumul de legătură a DX Găești-Ploiești cu DN71 la nord de Târgoviște pentru completarea variantei de ocolire a municipiului reședință de județ si identificare acestuia cu titlul VO Târgoviste cu profil 2+2 așa cum se află prevăzut în studiul de prefezabilitate al Consiliului Judetean Dâmbovița avizat la CNAIR.

– Varianta de ocolire a orașului Pucioasa să includă și VO Fieni, profil 2+2, așa cum a fost avizat, în principiu, la CNAIR, dar așa cum se află prevăzut în studiul de prefezabilitate al Consiliul Judetean Dâmbovița.

– Drumul de legătură a DN7 cu DN61 la sud de Găești pentru completarea variantei de ocolire a orașului și identificarea acestuia cu denumirea VO Găești cu profil 1+1 așa cum se află prevăzut în studiul de prefezabilitate al Consiliului Judetean Dâmbovița avizat la CNAIR.

– Includerea în Planul Investițional pentru dezvoltarea infrastructurii de transport a variantelor de ocolire pentru orașele Răcari și Titu și includerea acestora la categoria de drumuri ocolitoare regionale.

  – Modernizarea A1 – Titu – Bâldana – DX9, dar cu modificarea profilului de la 1+1 la profil 2+2 asa cum este în curs de contractare la CNAIR.

Este prevăzut ca pentru infrastructură rutieră în noul exercițiu financiar european 2021-2027 sa fie alocate 4,72 miliarde euro, fonduri nerambursabile, 4,18 miliarde euro de la bugetul de stat, la care se adaugă si 1,29 miliarde euro prin Connecting Europe Facility.

Distribuie:
Contact / Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]
MedcareTomescu romserv.jpg hymarco

CITEȘTE ȘI

Metex oneminamed Gopo
kiss2025a.jpg dsgmotor.gif
novarealex1.jpg ConsultOptic memco1.jpg
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media