Bordurile montate în ultimile 6 luni în cadrul proiectului PIDU B, implementat pe bani europeni în Târgoviște, nu numai că sunt foarte proaste, dar, după materialul prezentat de Gazeta Dâmboviței despre starea lor, înregistrează acum o premieră absolută. Bordurile, noi de altfel, au fost…chituite cu ciment, acolo unde erau sparte, ciobite sau crăpate. Lucrul acesta este inadmisibil și sperăm că nici o autoritate locală nu va semna de recepție acest proiect. Cristian Stan, primarul interimar al municipiului Târgoviște declara în urmă cu câteva zile că în cazul bordurilor sparte, prezentate în materialul nostru, constructorul este obligat să le înlocuiască, nicidecum să le chituiască, așa cum s-a întâmplat. Cazurile de borduri chituite nu sunt izolate, ele putând fi găsite peste tot în micro 11.
foto – 3 aprilie
foto – 26 martie
foto – 3 aprilie
foto – 26 martie
foto 3 aprilie
foto – 26 martie
PIDU B are o aloarea totală este de 69.893.929,74 lei, din care finanţare nerambursabilă de 56.486.096,61 lei (98% din valoarea eligibilă a proiectului). Câştigătorii lucrărilor la PIDU “B” sunt Asociaţia SC Construcţii ERBASU S.A. şi SC UTI GRUP S.A. recent acestea au făcut obiectul unor percheziții, într-un dosar în care sunt vizați reprezentanți ai 200 de firme care în perioada 2011 – 2014 ar fi creat circuite fictive pentru a nu plăti taxele și impozitele datorate bugetului de stat. În plus peste 100 de milioane de euro ar fi fost transferați către aceste persoane. Zona de acţiune a proiectului PIDU B este: Sensul giratoriu cu strada Colonel Dumitru Băltăreţu, pe strada IC Brătianu, până la strada Petru Cercel, Strada Petru Cercel, până la Calea Bucureşţi, Calea Bucureşti până la strada Radu de la Afumaţi, Strada Radu de la Afumaţi, până la IC Brătianu, cu delimitare spre vest pe limitele loturilor spre Unitatea Militară, incluzând spaţiul urban interior acestei delimitări, Cartier CFR, Aleea Trandafirilor, Micro 11 și Micro 12.
În iunie 2014, gradul de realizare a proiectului era de 39,9%, iar în acest moment gradul de implementare este la 80,57%. Datorită problemelor neprevăzute apărute, de ordin tehnic şi proiectare, a fost necesară revizuirea proiectului tehnic. Acesta a fost depus la ADR Sud Muntenia şi a primit avizul în 29.01.2015.
Laura, nu mai manca rahat, cat ti-a platit analfabetul de Stan sa scrii asa ceva despre el, el care nu stie ce inseamna un proiect, un studiu de fezabilitate sau un calcul economic? Impreuna cu smenarul de city-managerul cioaca trebuie sa mearga la scoala si dupa aceea la sapa, eventual la puscarie pentru tot ce fac pentru targovistea pe care au nenorocit-o!
Tupeu si nesimtirea constructorilor sunt greu de cuprins cu mintea… doar daca nu luam in calcul ca au dat o spagi mari, cuiva din primarie; de aici si credinta ca nu li se poate intampla nimic, indiferent cum isi bat joc de lucrare. Cristi Stan poate face lumina, in acest caz. sau poate pune batista pe tambal, ceea ce ar insemna ca e si el ”manjit”
Daca asta e modernizarea infrastructurii orasului ,inseamna ca trebuie sa se umple puscaria de hoti !
Lasati bordurile si reparati drumurile ca mereu imi rup masina acolo. Aveti cele mai proaste drumuri din dambovita.
Speranta finalizarii in cele mai bune conditii vine de la actualul primar, Cristian Daniel Stan, care inca de la inceputul mandatului a fost preocupat de soarta lucrarilor incepute de fostii primari. S-a transformat in ”jandarmul” constructorilor din dorinta de a le vedea finalizate in conditii optime. De nemumarate ori a declarat raspicat ca receptia tuturor lucrarilor nu se va face decat daca sunt respectate conditiile de calitate. Personal, regret faptul ca nu a fost primar inca de la semnarea acestor proiecte, acum nu ar fi existat atatea probleme in implementarea lor. Toate proiectele incepute au probleme de implementare. Proiectul Centura municipiului Targovistei a fost blocat un an si jumatate la primarie, riscand sa pierdem 92 mil. lei. Proiectul Centrul de natatie e praf si pulbere, aici fosta conducere a primarie uitand nejustificat ca lipsea alimentarea cu apa la strand si primul strat de asfalt la alei ( in proiect fiind trecut direct stratul al doilea). Tot despre acest complex de natatie trebuie mentionat faptul ca orasul trebuie sa produca anul asta 40 mil. de lei, suma care reprezinta jumate din bugetul anual) pentru plata cotei de contributie.
Să o luăm sistematic, zic… După ce 2 ani la rând proiectul a stagnat, au început lucrările timid abia în vara anului trecut, iar în toamnă tot orașul arăta ca după bombardament, de vreo lună și ceva a pornit pe străzile desfundate noul primar. Apropos – chiar ieri discutam cu fratele meu pe tema asta și l-am lămurit despre schimbarea de la primărie, el intenționând să-l laude pe Boriga (nu aflase că, săracul, a fost condamnat… de „atâta bine” ce a făcut pentru târgovișteni). Adică îmi zice frate-miu: hai că au început să se miște lucrurile, ai văzut în ce ritm se lucrează, că a fost finalizată strada cutare și cutare? I-am arătat imediat ultimele albume „de teren” și a înțeles SCHIMBAREA. Ideea este următoarea: am convingerea că lucrările nu vor fi recepționate în felul acesta. Constructorul încearcă să dreagă busuiocul, să văruiască peste pereții scorojiți, dar nu unul ca Stan nu o să-i meargă! Watch out, there’s a new sheriff in town!