Cea mai complexă investiție dâmbovițeană în materie de poduri, riscă să fie luată de apă, la o jumătate de an de la tăierea panglicii. Este vorba de podul de la Finta, lovit parcă de un blestem ironic.
Cu o lungime de 130 de metri, podul de la Finta a costat administraţia judeţeană 40 de miliarde. Acesta face legătura între drumurile judeţene DJ 720 A, Finta-Postârnacu, şi DJ 711, Dobra-Bilciureşti-Cojasca. Lucrarea de reabilitare a sa a început în anul 2002, după ce o viitură din anul 2000 a distrus podul. Cu alte cuvinte, vreo 11 ani au tecut de la începerea lucrărilor, la finalizarea lor. Totul s-a datorat lipsei de finanțare.
În octombrie anul trecut, o gramadă de popor a fost prezent la minunea inaugurării podului, “spre beneficiul locuitorilor din zonă” cum declara preşedintele CJD, Adrian Ţuţuianu. Beneficiul a durat doar 6 luni. Ieri, podul a fost închis circulaţiei.
În urma precipitațiilor abundente și a debitelor excepționale produse pe cursul râului Ialomița, ce au determinat eroziuni și ruperi ale malurilor pe o lungime de cca 300 metri liniari, a fost avariată zona Culee – mal drept, prin scurgerea materialului de umplutură, aspecte care au condus la avarierea unei suprafețe de aproximativ 20 mp din rampa obiectivului. În urma avariilor menționate, s-a impus închiderea circulației auto și pietonale pe acest obiectiv și instalarea unei semnalizări rutiere de avertizare pe ambele sensuri de drum. Deocamdată oamenii trebuie să folosească variante ocolitoare, până CJD va găsi bani pentru refacerea obiectivului.
Într-un mod ironic, povestea podului de la Finta seamană izbitor cu cea a podului peste Dunăre, la Vidin, care a avut nevoie de reabilitare, imediat după tăierea panglicii.
E CLAR CA A CASTIGAT O FIRMA A LOR ! A COMUNISTILOR ROSII !
DOAR SE VEDE ANUL! E PLIN JUDETUL DAMBOVITA DE <> UNUL ESTE ,, APOLITICUL PREFECT „…..
Nu e Dumnezeu asa e , asta ar mai lipsii, nimeni nu zice ca el e vinovat, au fost proiectanti, constructori, diriginti de santier, s-a facut de cineva receptia lucrarii si punerea in functiune, deci pot fi trase la raspundere multe persoane, totusi nu trebuie uitata licitatia , cine a castigat-o ce firma a construit podul….samd.
„În urma precipitațiilor abundente și a debitelor excepționale produse pe cursul râului Ialomița, ce au determinat eroziuni și ruperi ale malurilor pe o lungime de cca 300 metri liniari, a fost avariată zona Culee – mal drept, prin scurgerea materialului de umplutură, aspecte care au condus la avarierea unei suprafețe de aproximativ 20 mp din rampa obiectivului” Din pacate presedintelecinsiliului judetian, oricare ar fi el, este pamantean. Nu este Dumnezeu sa oprerasca furia apelor. Deci stirea „cu turle si trambite’ este tendentioasa…rautacioasa chiar.