D I S P O Z I Ț I E
privind convocarea Consiliului local Tătărani, județul Dâmbovița în ședință ordinară
Primarul comunei Tătărani, judetul Dâmbovița,
Având în vedere :
– Prevederile art.133 alin.(1)si art.134 alin.1) lit. ”a” , alin.5) si art.135 alin.1) alin.3) si alin.4) din Ordonanța de Urgentă a Guvernului Nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.155 alin.1) lit.”b” si art.196 alin.1) lit.”b” din Ordonațta de Urgentă a Guvernului Nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
D I S P U N E:
Art.1- Se convoacă Consiliul local Tătărani, județul Dâmbovița în ședință ordinară în data 31.01.2022, orele 16,00.
(1)- Ședința se va desfășura în Sala de festivități, sat Tătărani, comuna Tătărani cu participarea fizică a consilierilor locali.
Art.2- Proiectele de hotărâre sunt cuprinse în Proiectul ordinii de zi al ședinței , ca anexă la prezenta dispoziție.
Art. 3- Materialele înscrise pe proiectul ordinii de zi a ședinței consiliului local sunt puse la dispoziția consilierilor locali pe suport de hârtie la sediul Primăriei comunei Tătărani.
Art.4- Proiectele de hotărâre au fost trimise spre avizare celor trei comisii de specialitate din cadrul consiliului local.
Art.5- Consilierii locali pot formula și depune amendamente de fond sau de formă la proiectele de hotărâre înscrise pe proiectul ordinii de zi menționat la art.2 din prezenta dispoziție, în condițiile art.138 alin.(12) din Ordonanța de Urgență a Guvernului Nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art.6- Cu aducerea la îndeplinire a prezentei dispoziții se obligă secretarul general al comunei Tătărani, pentru comunicare către autoritățile, instituțiile publice și persoanelor interesate și se aduce la cunostință publică.
TĂTĂRANI P R I M A R
Nr.14 PĂTRU CONSTANTIN
Data-25.01.2022
Contrasemnează pentru legalitate,
Secretar general comună
MIHĂILĂ MIOARA
R O M ÂN I A
JUDEȚUL DÂMBOVIȚA Anexă la Dispoziția
COMUNA TĂTĂRANI Nr.14 /25.01.2022
Proiectul ordinii de zi al ședinței ordinare a
Consiliului local Tătărani, județul Dâmbovița din data de 31.01.2022
PROIECTE DE HOTĂRÂRE/RAPOARTE/INFORMĂRI:
- Adoptarea procesului-verbal al ședinței anterioare.
2.- Proiect de hotărâre a consiliului local, Nr.72/31.12.2021 privind aprobarea Execuției bugetare pe trimestrul al IV- lea al anului 2021 privind bugetul de venituri și cheltuieli al comunei Tătărani, județul Dâmbovița și a Raportului de analiză privind redimensionarea cheltuielilor.
– inițiator Primarul comunei Tătărani
3.- Proiect de hotărâre a consiliului local, Nr.73 /31.12.2021 privind aprobarea Execuției bugetare pentru anul 2021 privind bugetul de venituri și cheltuieli al comunei Tătărani, judetul Dâmbovița .
– inițiator Primarul comunei Tătărani
4.- Proiect de hotărâre a consiliului local Nr.2/14.01 2022 privind aprobarea Planului de acțiuni și lucrări de interes local pentru repartizarea orelor de munca beneficiarilor de ajutor social pentru anul 2022.
– inițiator Primarul comunei Tătărani
5.- Proiect de hotărâre a consiliului local Nr.3/21.01. 2022 privind aprobarea devizului general și a indicatorilor tehnico-economici ai investitiei pentru realizarea obiectivului « Modernizare drumuri locale în comuna Tătărani, județul Dâmbovița» ca urmare a actualizării devizului general după procedura de achiziție
– inițiator Primarul comunei Tătărani
6.- Prezentarea de către Primarul comunei Tătărani a Raportului anual privind starea economică și de mediu a unității administrativ-teritoriale Tătărani pe anul 2021, în conformitate cu prevederile art.159 alin.1) lit.”b”si alin.3) lit.”a” din OUG nr.57/2019, Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare.
7.- Prezentarea a raportului anual de activitate pe anul 2021 de către consilierii locali și viceprimarul comunei Tătărani, în conformitate cu prevederile art.225, alin.2) din OUG nr.57/2019- Cod administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
8.- Prezentarea raportului de a activitate desfașurată de asistenții personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul al II -lea al anului 2021.
- – Prezentarea Raportului anual privind transparența decizională în administrația publică conform Legii nr. 52/2003 perioada de raportare : 01 ianuarie 2021- 31 decembrie 2021.
P R I MA R
PĂTRU CONSTANTIN
Redactat: – Secretar general comună
Mihăilă Mioara
- Birou financiar-contabilitate
Cocoșilă Bianca-Georgiana
Nita Catalina -Maria