Este vorba despre un tronson de 4,5 kilometri ce face parte din celebrul drum al sudului, desfăşurat pe traseul Dobra – Cornăţelu – Braniştea – Titu – Sălcuţa – Odobeşti – Potlogi – Corbii Mari, lucrare demarată în mandatul fostului preşedinte, Florin Popescu, în 2009. Valoarea totală a proiectului este de 69 de milioane de lei, din care 55 sunt contribuţie europeană nerambursabilă. Din păcate, la acest moment, s-au stabilit corecţii financiare pentru drum, care au fost atacate de CJD în instanţă. Săptămâna trecută, Consiliul Judeţean Dâmboviţa a împrumutat 10 milioane de lei de la CEC Bank pentru a termina Drumul Sudului. Conform contractului acesta ar fi trebuit să fie gata în luna februarie a acestui an, dar au intervenit unele probleme pe tronsonul inaugurat astăzi şi la podul de la Odobeşti care au necesitat o modificare a proiectului iniţial. Porţiunea de drum dintre Potlogi şi autostradă era extrem de degradată şi datorită circulaţiei în zonă a vechiculelor de mare tonaj care cară agregate minerală din balastrierele Argeşului. Se pare că, acestea nu vor avea voie să circule pe noul drum, dar doar pe o perioadă destul de scurtă.
Buna ziua,
Ultimul tronson a fost finalizat…insa fara a se face legatura cu judetul Teleorman cum ar fi fost normal. De ce oare numai la noi e posibil ca un drum sa nu fie finalizat pana la capat mai ales ca ar mai fi fost 6.5 km?