E’ON Energie România își avertizează clienții în legătură cu o serie de mesaje trimise pe WhatsApp în numele companiei. Potrivit mesajelor, clienții companiei ar fi trebuit să se prezinte la sediu pentru a putea beneficia de sprijinul pentru plata facturilor la energie oferit de guvern începând cu data de 01 octombrie 2022.
Compania își avertizează clienții să nu dea curs unor astfel de mesaje și precizează că, în ceea ce privește persoanele fizice, nu este nevoie de depunerea la sediu a niciunui act pentru a beneficia de sprijinul guvernamental.
„Aceste mesaje nu sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiţi mesaje care conţin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să nu daţi curs acestor invitaţii! Specialiştii noştri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica şi transmite informaţii utile către instituţiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situaţii similare. În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea preţurilor la electricitate şi gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiţi informaţii corecte şi complete pe pagina noastră de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret.
Dacă este necesar să veniţi în magazinele E.ON, asiguraţi-vă că v-aţi programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking accesând link-ul https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265.208.466.”, a precizat compania printr-un comunicat.