Fostă capitală a Țării Românești, Târgoviștea are un important potențial turistic, ca de altfel întregul județ, lucru pe care mizează și agenții economici din domeniul turismului atunci când se străduiesc să le ofere turiștilor cele mai bune servicii hoteliere.
Inaugurat la Târgoviște, în anul 1974, hotelul Dâmbovița, se numără, prin arhitectură și anvergură, printre cele mai impozante clădiri din oraș, iar calitatea serviciilor, a standardelor de confort, profesionalismul angajaților o clasează printre cele mai importante unități de cazare din Târgoviște.
Un spațiu și mai primitor
În timp, hotelul a devenit un brand al județului, iar de câteva luni își primește clienții, într-un spațiu recondiționat, pentru a le oferi acestora condițiile pe care le merită, alături de cele mai bune servicii din partea întregii echipe care le stă la dispoziție imediat ce-i trec pragul.
Pentru acest lucru, este nevoie, însă, de multă muncă din partea întregului personal al hotelului, în frunte cu directorul Mihaela Bădulescu (foto 5), primul director târgoviștean pe care îl are instituția de cazare de la înființare.
“Acționarii hotelului, cei care l-au preluat din anul 1998, SIF Oltenia și SIF Transilvania, au decis să aloce fonduri imoportante în anul 2012 hotelului, pentru investiții, motiv pentru care au fost renovate etajele II,III și IV, restaurantul, care arată foarte elegant și clasic, sălile de conferință și recepția, iar în toamnă s-a făcut o nouă majorare de capital pentru repararea acoperișului, care a fost înlocuit integral”, ne-a declarat Mihaela Bădulescu, directorul Hotelului Dâmbovița.
Hotelul Dâmbovița oferă servicii complete clienților care aleg fie să-și petreacă câteva zile de relaxare, fie să organizeze diferite evenimente. În acest scop, hotelul are închiriate contracte de colaborare cu cele mai importante agenții în domeniu din țară: Happy Tour, Perfect Tour, J’info Tours, dar și cu instituții de la nivel local, cum este Universitatea Valahia.
” Ne aflăm pe piața locală și în inima urbei de peste 40 de ani. Suntem partenerul oficial al Primăriei Târgoviște în organizarea Festivalului Crizantema de Aur, fiind, an de an, gazda interpreților și a juriului. Noi încercăm, din răsputeri, să promovăm și județul, istoria orașului și turismul dâmbovițean, mai ales că avem aici Curtea Domnească, locurile unde a trăit Vlad Țepeș, care în America „se vinde”, deși mulți nu știu cum arăta, dar și alți domnitori, deci potențial turistic care nu este exploatat la maxim”, este de părere directorul hotelului.
Deși personalul este relativ redus numeric, faptul că 22 de oameni tineri, dornici să aibă clienți mulțumiți de servicii de calitate își propun ceea ce reușesc, face diferența. ”Ne descurcăm foarte bine. Muncim toți. Suntem ca o familie. Este a doua noastră casă, unde toată lumea face de toate. Inclusiv eu a trebuit să cazez sau să ajut să se servească la o nuntă, unde, în loc de 80 de persoane, au venit 120”, mărturisește Mihaela Bădulescu.
În ultimii ani, au apărut mai multe hoteluri în zonă, deci, ca atare, concurență, însă Mihaela Bădulescu spune că instituția hotelieră a cărei manager este are standarde de calitate, care sunt tot timpul respectate, pe principiul ”Clientul nostru, stăpânul nostru”, chiar și în situațiile în care nu există profit, pentru că cea mai bună publicitate este cea pe care o fac clienții mulțumiți, crez pe care l-au adoptat toți angajații. „La noi, principiul de bază, GARANTĂM CALITATEA, este trăsătura inconfundabilă a serviciilor noastre. Profesionalismul, atins aici la cote maxime, este trăsătura care ne definește angajații și colaboratorii”, concluzionează Mihaela Bădulescu.
Raportându-se la serviciile pe care le oferă și la reabilitarea de care a beneficiat hotelul anul trecut, conducerea hotelului Dâmbovița speră ca anul acesta numărul turiștilor din 2012, care s-a ridicat la aproximativ 6000 de persoane, să crească semnificativ.