kiss2025a.jpg Euroguard InCaseEnergy 	oneminamed_nav.gif

De ce ne putem aminti mai repede numele companiilor care nu ne-au satisfăcut, decât al celor care ne-au satisfăcut?

În general, când cumpărăm un produs, ne aşteptăm să fie într-un anume fel, altfel nu l-am cumpăra. Astfel, când produsul nu este conform așteptărilor, se produc anumite reacții de comportament. Credem că anumite reacţii sunt datorate standardelor ridicate impuse de piaţă. De exemplu, dacă un produs prin nivelul său avansat ar putea surprinde în totalitate un bătrân, există şansa ca unii dintre noi să nu îi acorde deloc credit. Pe lângă asta, vieţile oamenilor sunt din ce în ce mai mecanice, mai stresante. De aceea, o dată cu trecerea timpului, în aceste societăţi, atingerea unui nivel de satisfacţie de consum este din ce în ce mai dificil. Şi așa, uneori, chiar dacă consumatorii sunt satisfăcuţi complet de produsele sau serviciile oferite, tot exista o şansă destul de mare să te părăsească pentru un competitor.

Pentru a evita asemenea tragedii, o companie trebuie să monitorizeze constant satisfacţia consumatorilor.

Contactul direct cu aceştia permite sesizarea motivelor de satisfacţie, dar şi de insatisfacţie. Aceste informaţii fiind valoroase, chiar vitale pentru orice companie, de aici se poate afla ce îmbunătăţiri trebuiesc aduse anumitor produse sau servicii. Din acest motiv putem spune că cercetările pentru măsurarea satisfacţiei sunt OBLIGATORII în fiecare companie.

DAR, dezvoltarea unui program de creştere a satisfacţiei nu se rezumă doar la o cercetare. Aceasta doar oferă informaţii despre elementele cheie ce necesită mai multă atenţie. În multe cazuri companiile au nevoie de transformări mari pentru a creşte acest grad de satisfacţie: training pentru angajaţi, schimbări culturale, schimbări ale produselor, etc. Aceste schimbări ar trebui să aducă beneficii financiare, o notorietate ridicată, angajaţi şi consumatori fericiţi.

Studiile de satisfacţie sunt mai mult decât un simplu chestionar, iar pentru a avea succes, managerii companiei trebuie să fie dedicaţi şi interesaţi de programele de creştere a satisfacţiei.

Un asemenea program ar trebui să răspundă unor întrebări precum:

  • Cine ar trebui să fie intervievat?
  • Ce ar trebui să măsurăm/ urmărim?
  • Cum ar trebui să realizăm interviurile?
  • Cum să măsurăm satisfacţia?
  • Ce reprezintă aceste măsurători/ rezultate?
  • Cum să utilizăm studiul de satisfacţie pentru a avea un efect mai mare?

Dacă vreți să știți răspunsurile, dar nu știți cum, sau cui să puneți întrebările, tot ce trebuie să faceți este să contactați agenția de studii de piață MKOR Consulting, are o vastă experiență în crearea și implementarea rezultatelor obținute în urma studiilor de satisfacție.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Contact / Trimite știrea ta > 0737 449 352 > [email protected]
MedcareTomescu romserv.jpg hymarco

CITEȘTE ȘI

Metex oneminamed Gopo
kiss2025a.jpg dsgmotor.gif
novarealex1.jpg ConsultOptic memco1.jpg
Newsletter Gazeta Dambovitei
Introdu adresa ta de e-mail si vei fi la curent cu cele mai importante stiri din Targoviste si din judetul Dambovita.
E-mailul tau nu va fi facut public

Parteneri media